دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1396 - 15:44
در گفت‌وگو با آنا

مالک باشگاه سیاه‌جامگان: باخت تراکتورسازی آن هم با سه گل مقابل صبا عجیب بود/ پرسپولیسی‌ها فکر تغییر میزبانی نباشند

محمدرضا عباسی گفت: هیچ عقل سلیمی باور نمی کند که تراکتورسازی با سه گل مغلوب صبای قم شود.
کد خبر : 170069

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی این تیم مقابل استقلال خوزستان و شکست تراکتورسازی مقابل صبای قم گفت: «ما بازی خوبی را مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم و مزد بازی خوب خودمان را هم گرفتیم، اما من از بازی تراکتورسازی مقابل صبای قم تعجب می‌کنم که چطور تیمی مانند تراکتورسازی در قم اینقدر بی‌انگیزه بازی می‌کند که با سه گل از حریفش شکست می‌خورد.»


وی ادامه داد: «هیچ عقل سلیمی قبول نمی‌کند که صبا بتواند تراکتورسازی را شکست دهد و ارائه چنین بازی از تراکتورسازی بعید بود. اگر بازی ما با صبا در این هفته همزمان برگزار می‌شد قطعا صبا نمی‌توانست تراکتورسازی را شکست دهد.»


مالک باشگاه سیاه جامگان در مورد حساسیت چهار بازی باقی‌مانده لیگ برای این تیم بیان کرد: «ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که بهترین بازی‌ها را در کنار فوتبال پاک ارائه بدهیم. ما از عملکرد تیم خودمان راضی هستیم چون تیمی مانند ماشین‌سازی که بهترین امکانات و بازیکنان را در اختیار داشت در معرض سقوط قرار دارد و ما هم به عنوان یک تیم کاملا خصوصی که مشکلات زیادی داشتیم بالاتر از این تیم قرار گرفتیم.»


عباسی در خصوص عملکرد میثاقیان روی نیمکت سیاه جامگان افزود: «میثاقیان در چند هفته‌ای که هدایت سیاه جامگان را برعهده گرفت نتایج خوبی کسب کرد. سه مساوی مقابل استقلال، سپاهان و نفت تهران که از تیم‌های خوب لیگ هستند حکم برد را برای ما داشت و در مقابل تیم قهرمان فصل گذشته هم پیروز شد. این نتایج نشان دهنده عملکرد خوب میثاقیان در تیم ما است.»


وی در رابطه با درخواست پرسپولیسی‌ها برای تغییر میزبانی هفته آخر در مقابل سیاه جامگان گفت: «پرسپولیسی‌ها هنوز درخواستی برای تغییر میزبانی به ما ندادند و اگر هم این درخواست را دهند ما مخالفت می‌کنیم. حق مردم مشهد را از بین نمی‌بریم و در شهر خودمان بهترین امکانات را برای جشن قهرمانی پرسپولیس فراهم می‌کنیم. پرسپولیسی‌ها اصلا به مساله تغییر میزبانی فکر نکنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته