دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 08:53
در مراسم افتتاح نمازخانه مجتمع آموزشی دخترانه سما

امام جمعه گرمسار: به انسان صالح، متدین، فداکار و تحصیل کرده نیازمندیم

امام جمعه گرمسار تصریح کرد: عده‌ای برای خاموش کردن نور انقلاب از تمام قوا استفاده کرده و برای تمام برنامه‌های انقلاب برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر : 1700

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با دهه مبارک فجر، حجت‌الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد امام جمعه گرمسار به همراه تنی چند از مسئولان در مجتمع آموزشی دخترانه سما گرمسار حضور یافت و علاوه بر دیدار و گفتگو با مسئولان، دبیران و دانش آموزان، نمازخانه این مجتمع آموزشی را افتتاح کرد.


مهدی نژاد در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر با توجه به اینکه انقلاب ما انفجار نور بود و نور ظلمت و تاریکی را از بین می برد، گفت: عده ای با نور موافق و عده ای مانند دزدان، چپاولگران، عیاشان و افراد هرزه با نور مخالف هستند.


وی دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدا تاکنون را یادآور شد و افزود: مستضعفین جهان چه مسلمان و چه غیر مسلمان از انقلاب ما استقبال کردند و انقلاب ما زلزله ای در جهان ایجاد کرد و از حاشیه به متن آمد و عده ای برای خاموش کردن نور انقلاب از تمام قوا استفاده کرده و برای تمام برنامه های انقلاب برنامه ریزی کردند.


وی به توطئه ها و دشمنی های استکبار اشاره و تحمیل جنگ تحمیلی و به شهادت رساندن بیش از 200 هزار نفر از جوانان رشید و مومن و 1000 میلیارد تومان خسارت به کشور و بی سابقه ترین تحریم ها را از جمله این توطئه ها برشمرد و گفت: با درایت های حکیمانه و عالمانه رهبری، کشور از تمام توطئه ها عبور کرده و اکنون به انسان صالح، متدین، فداکار، ایثارگر و تحصیل کرده نیازمند هستیم.


سرپرست واحد گرمسار نیز با تبریک دهه مبارک فجر از تلاش های مسئولان سما در احداث این نمازخانه تقدیر کرد و گفت: اهتمام ویژه ای توسط معاونت سمای گرمسار در احداث نمازخانه در آموزشگاه ها صورت گرفته و قابل تقدیر است، افزود: هرجا مسجدی بنا و مکانی برای نماز گزاردن ایجاد می شود در واقع حفاظی برای ورود شیطان ایجاد می شود و نماز ما را به سوی نور هدایت و از گناه باز می دارد.








امام جمعه گرمسار به توطئه ها و دشمنی های استکبار اشاره و تحمیل جنگ تحمیلی و به شهادت رساندن بیش از 200 هزار نفر از جوانان رشید و مومن و 1000 میلیارد تومان خسارت به کشور و بی سابقه ترین تحریم ها را از جمله این توطئه ها برشمرد

دکتر طاهره میرساردو با اشاره به اینکه هیچ کس نباید از راه خدا و راه درست منحرف شود، افزود: نماز برای همگان یک مصونیت همیشگی ایجاد می کند و ما را به خدا و راه درست هدایت می کند.


دکتر محمد شاه حسینی معاون سمای واحد گرمسار هم از نگاه ویژه امام جمعه گرمسار به دانشگاه و حوزه معاونت سما تشکر کرد و احداث این نمازخانه را در راستای هدایت فرهنگی ، معنوی و دینی دانش آموزان برشمرد و تاکید کرد: اقامه نمازجماعت اول وقت از فیوضاتی است که نصیب دانش آموزان این آموزشگاه شده است.


به گزارش آنا، نماز خانه مجتمع آموزشی دخترانه سمای گرمسار با 60 متر مربع زیربنا و با ظرفیت 100 نفر با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال احداث شده است، در مجتمع آموزشی دخترانه سمای گرمسار310 نفر دانش آموز در مقاطع دبیرستان ، دبستان وپیش دبستان در دو نوبت صبح و عصر تحصیل می کنند.












انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته