دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1396 - 09:10

مهاجری و ثبت رکوردهای جدید با پدیده

رضا مهاجری همچنان در حال ثبت رکوردهای جدید با تیم پدیده مشهد است.
کد خبر : 169887

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در شرایطی که تا 5 هفته پیش عده‌ای تیم پدیده مشهد را یکی از مدعیان سقوط به لیگ آزادگان می دانستند اما حالا این تیم نه تنها مدعی سقوط نیست بلکه شانس حضور در رتبه‌ چهارم جدول را نیز دارد.


پدیده رضا مهاجری 5 پیروزی متوالی از هفته بیست‌ودوم تا پایان هفته بیست‌وششم به‌دست آورده و با 15 امتیازی که گرفته 34 امتیازی شده تا ضمن رسیدن به رده هفتم جدول رده‌بندی تنها 2 امتیاز با تیم چهارم فاصله و این شانس را داشته باشد که به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا البته به شرط قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی برسد. پدیده برای نخستین بار از تاریخ حضورش در لیگ برتر موفق شده پنج پیروزی پیاپی بگیرد و این رکورد ویژه‌ای برای سرمربی این تیم مشهدی به حساب می‌آید.


مهاجری می‌تواند این فصل رکورد دیگری را نیز به نام خود ثبت کند. پدیده در لیگ چهاردهم اولین حضور در لیگ برتر را با علیرضا مرزبان تجربه کرد و در پایان فصل 33 امتیاز به‌دست آورد. در لیگ پانزدهم مرزبان جای خود را به رضا مهاجری داد و او توانست با این تیم 36 امتیاز بگیرد و میزان امتیازگیری این تیم را افزایش دهد. حال پدیده در فاصله 4 هفته به پایان لیگ برتر 34 امتیاز دارد و مهاجری می تواند با گرفتن حداقل 3 امتیاز دیگر رکورد قبلی خود را بهبود بخشد و البته که اگر بتواند این تیم را آسیایی کند که نام خود را بیش از پیش در جمع سفیدپوشان مشهدی ماندگار خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پدیده رضا مهاجری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته