دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1396 - 09:43
در گفت‌و‌گو با آنا؛

مجیدجلالی: انتظار دارند اشتباهات داوری را ببینیم اما چیزی نگوییم/ نمی‌خواستم بغضم را شاگردانم ببینند

سرمربی تیم پیکان گفت: متاسفانه انتظار دارند که اشتباهات داوران را علیه تیم خود ببینیم و بدون کوچکترین شکایتی برویم و چیزی نگوییم.
کد خبر : 169817

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اعتراض خود به مسائل داوری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «اشتباهات داوران را علیه تیم خود ببینیم و بدون کوچکترین شکایتی برویم و چیزی نگوییم. این خواسته همه تیم‌هاست که داوران در مواجهه با تیم‌های پرتماشاگر دچار اشتباه سهوی نشوند اما متاسفانه برخی داوران به‌خصوص در دیدارهای مهم اسیر جو استادیوم می‌شوند. ما در بازی با پرسپولیس لطمه خوردیم و هنوز هم بر سر مواضع خود هستیم.»


او در خصوص ضربه‌ای که محمدصادق بارانی پس از گل مهدی طارمی به سر او زد و با کارت قرمز داور مواجه شد، تصریح کرد: «حرکت هر دو بازیکن غلط بود. اول طارمی که بعد از گل بازیکن تیم ما را تحریک کرد و دوم هم بارانی که نباید تحت‌تاثیر قرار می‌گرفت و آن حرکت اشتباه را انجام می‌داد. دیدید که طارمی هم از سوی داور کارت قرمز گرفت.»


جلالی درباره بعد فنی دیدار تیمش مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: «ما شاهد بازی با کیفیت بسیار بالا بودیم. پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های این فصل خود را برابر ما ارائه کرد و ما هم برابر چنین پرسپولیسی پایاپای تلاش کردیم اما جای تاسف دارد که با اشتباهاتی بچه‌گانه و دادن فرصت‌هایی ساده به حریف بازنده شدیم و به آنچه استحقاقش را داشتیم، نرسیدیم.»


وی درباره اینکه بعد از بازی چند دقیقه روی نیمکت نشسته بود و این تصور ایجاد شد که او از شکست تیمش شوکه شده است، بیان داشت: «به هر صورت وقتی ما برای نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس زحمات زیادی کشیده بودیم اما در زمان ورود به ورزشگاه با جو نامناسبی روبه رو می‌شویم و در جریان بازی هم اسیر اتفاقاتی می‌شویم که ارزش‌های تیم‌مان نادیده گرفته می‌شود، ناخواسته احساس ناخوشایندی به انسان دست می‌دهد که تحمل کردن آن خیلی سخت است.»


سرمربی تیم پیکان ادامه داد: «ما خیلی زحمت کشیده بودیم تا برابر پرسپولیس به حداکثر امتیازات برسیم اما شرایط بازی به گونه‌ای دیگر رقم خورد و ما باختی غیرمنصفانه را تجربه کردیم. بغض من در پایان بازی شکست البته تنها نه به‌خاطر باخت ناعادلانه مقابل تیم پرسپولیس بلکه به‌واسطه تلاش و زحمت‌های زیادی که کشیده بودیم و به آنچه مستحقش بودیم، نرسیدیم. من روی نیمکت ماندم تا بازیکنان تیم و البته خبرنگارانی که در کنفرانس خبری حاضر بودند، بغض شکسته مرا نبینند.»


او درباره امیدواری پیکان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بیان کرد: «با توجه به شرایط جدولی ما هنوز امیدواریم که در چهار بازی که داریم حداکثر امتیاز را بگیریم و در لیگ برتر به رتبه چهارم برسیم. البته باید تیم را از فضای شکست مقابل پرسپولیس خارج کنیم و با خارج شدن تیم از این فضا بایدسعی کنیم به رتبه‌ها بالاتر برسیم.»


سرمربی تیم پیکان درباره اینکه او توانست پیکان تازه لیگ برتری شده را در کورس رسیدن به رتبه چهارمی قرار دهد و این برنامه را دارد که فصل آینده این تیم را برای رسیدن به رده‌های بالاتر آماده کند یا نه، یادآور شد: «رفتن جزو 3 تیم لیگ برتر کار خیلی خیلی سخت و دشواری است. با این حال برای دست‌یافتن به چنین موضوع مهمی من گروهی را فعال کردم تا با یافتن ضعف‌های پیکان در لیگ شانزدهم نسبت به برطرف نمودن آنها اقدام کنیم تا از ابتدای لیگ هفدهم به‌دنبال رفتن به رده‌های بالاتر باشیم.»


جلالی در خصوص اینکه جوان‌ها چقدر در برنامه‌های فصل بعد او نقش دارند، گفت: «ما این فصل هم موفق شدیم جوان‌های مستعدی را به فوتبال ایران معرفی کنیم و سعی‌مان بر این باور است که در آینده هم به آنهایی که می‌توانند ارزش‌های حود را در فوتبال ایران نشان دهند، بیشتر میدان دهیم. تیم پیکان قابلیت‌های خود را در فصل بعد بیش از پیش ثابت می‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته