دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1396 - 12:00

رجب‌زاده: بدشانسی بلای جان ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم شد/ در لیگ قهرمانان به‌فکرصدرنشینی هستیم

کاپیتان تیم ذوب‌آهن گفت: با پیروزی مقابل بنیادکار و العین صعودمان به دور بعد را قطعی می‌کنیم و بعد از آن در دیدار با الاهلی حتی می‌توانیم به صدرنشینی هم فکر کنیم.
کد خبر : 169752

مهدی رجب‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره از دست دادن دو امتیاز دیگر تیم ذوب‌آهن این بار برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: «باز هم بازی برتری را نسبت به حریف‌مان ارائه دادیم اما در کسب پیروزی ناکام ماندیم. شاید بالغ بر 85 تا 90 درصد از بازی توپ و میدان در اختیارمان بود و می‌توانستیم برنده شویم اما در زدن ضربه‌های آخر ضعف داشتیم و با بی‌دقتی فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم تا صاحب 3 امتیاز مسابقه نشویم.»


او درباره اینکه چه اتفاقی افتاد ذوب‌آهن از مسیر پیروزی‌های متوالی خارج و تنها در دو مسابقه نیم‌فصل دوم برنده شده، اظهار داشت: «تیم ما روند طبیعی خود را ادامه می‌داد و در همه دیدارها هدفش کسب پیروزی بوده است. متاسفانه استفاده نکردن از موقعیت‌های گلزنی که در همه بازی‌هایی که نتیجه نگرفتیم، کاملا مشهود است، باعث شد تا نتوانیم برنده شویم. تیم از فرم دلخواه خارج شد و به راحتی برد را با تساوی و شکست عوض کردیم. ذوب‌آهن در بیشتر بازی‌هایی که برنده از زمین خارج نشده، مستحق برد بود و متاسفانه به آنچه استحقاقش را داشت، نرسید. البته بدشانس هم بودیم و معتقدم بدشانسی بلای جان ما درنیم‌فصل دوم شد.»


کاپیتان تیم ذوب‌آهن درباره طلب‌های بازیکنان از باشگاه و تاثیر آن در روند نتیجه‌گیری تیم در لیگ برتر عنوان کرد: «این موضوع کمی تاثیرگذار بود ولی این‌قدر نه که باعث شود ما برابر حریفان به نتیجه برسیم. آذری مدیرعامل باشگاه همواره تلاشش بر این بوده که مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شود و این اتفاق شاید با تاخیر همراه بوده ولی درنهایت مدیریت باشگاه پول بازیکنان را داده است.»


او درباره احتمال از دست‌رفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با روند فعلی امتیازگیری این تیم بیان داشت: «به‌طور حتم اگر در بازی های باقیمانده قدر فرصت‌های گلزنی را ندانیم، باز هم امتیاز از دست می‌دهیم و این موضوع به ضرر ما خواهد بود. باید با تمرکز و دقت بیشتری کار کنیم و در بازی‌های بعدی به نحوی با حریفان مواجه شویم که برنده از زمین خارج شویم. بازیکنان ما به‌خصوص جوانترها باید به خودباوری بیشتری برسند تا بتوانیم به حداکثر امتیازات برسیم و نهایتا در رده چهارم جدول قرار بگیریم تا درصورت قهرمانی تراکتورسازی باردیگر سهمیه لیگ قهرمانان را به‌دست آوریم.»


رجب‌زاده درباره بخت صعود ذوب‌آهن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: «به‌نظرم نمایش بازیکنان ما در آسیا بهتر از لیگ بود و با پیروزی در خانه بنیادکار به جدول مسابقات برگشتیم. برابر بنیادکار و العین در دور برگشت میزبان هستیم و با پیروزی در این بازی‌ها صعودمان به دور بعد را قطعی می‌کنیم و بعد از آن در دیدار با الاهلی حتی می‌توانیم به صدرنشینی هم فکرکنیم. باید قدر موقعیتی که در آن قرار داریم را بدانیم و با حمایت تماشاگران اصفهانی برای حضور در در مرحله بعدی لیگ قهرمانان همه تلاش خود را بکنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته