دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پایان اجرای نمایش‌های پردیس تئاتر تهران

تاریخ پایان اجرای نمایش های پردیس تئاتر تهران مشخص شد.
کد خبر : 169738

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، هشتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاههای علوم پزشکی کشور از تاریخ 25 تا 31 فروردین ماه در پردیس تئاتر تهران به عنوان کاخ جشنواره برگزار خواهد شد.


با توجه به برگزاری این رویداد فرهنگی-هنری دو نمایش«هدیه مرموز» به نویسندگی و کارگردانی یاسر خاسب و نوروزخوانی به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی در تاریخ 24 فروردین به اجراهای خود در مجموعه پردیس تئاتر تهران پایان خواهند داد.


نمایش «سایه به سایه» به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی بیگی که همین اینک در سالن استاد نصیریان پردیس به روی صحنه است پس از برگزاری هشتمین جشنواره فرهنگی-هنری دانشگاههای علوم پزشکی کشور بار دیگر از تاریخ 1 تا 15 اردیبهشت در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.


همچنین نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی فریبا دلیری که این شب ها در تماشاخانه استاد رشیدی به روی صحنه است نیز بعد از توقف موقت اجرا در تاریخ 24 فروردین، بار دیگر در تاریخ 1 تا 22 اردیبهشت ماه در ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.


اجرای نمایش های مجوعه پردیس تئاتر تهران در سال 96 از تاریخ 7 فروردین همزمان با روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی آغاز شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته