دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهیه‌کننده «سه‌ بیگانه»: تمام تلاش‌مان را کردیم که چهره روحانی فیلم سوءتفاهم درست نکند

فیلم سینمایی «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی این روزها با وجود نداشتن تبلیغاتی چون تیزر تلویزیونی و رقابت با فیلم‌های پرمخاطبی چون «خوب بد جلف» فروش قابل قبولی داشته است.
کد خبر : 169727

مسعود ردایی، تهیه‌کننده این فیلم در گفت‌وگو با آنا ضمن رد شباهت روحانی فیلم با بازی حمید لولایی و شباهت چهره او با حسن روحانی، رییس‌جمهور، که در فضای مجازی توسط کاربران مورد بحث قرار گرفته گفت: «زمانی که تست گریم داشتیم با گریمور صحبت کردم و خواستم ریش‌های نقش روحانی فیلم را تا جای ممکن کوتاه کند و آن را رنگ کند که هیچ‌گونه شباهتی وجود نداشته باشد و سوءتفاهمی به وجود نیاید. این اتفاق ناخواسته است و به خاطر فرم چهره حمید لولایی است که این بحث‌ها را به وجود آورده است. ما به هیچ عنوان نخواستیم از این شباهت استفاده کنیم.»


او در ادامه در مورد عدم تبلیغ تیزر این فیلم از تلویزیون گفت: «نمی‌دانم که منع تبلیغاتی به موضوع شباهت چهره مربوط می‌شود یا خیر؟ چرا که هیچ‌گونه جوابی به ما داده نشده است.»


ردایی در مورد تبلیغاتی «سه بیگانه» که یکی از 6 فیلم اکران شده در نوروز بوده گفت: «قرار بود سازمان صدا و سیما زمان قابل قبولی حق تبلیغات را به فیلم‌هایی که در روزهای نوروز روی پرده سینماها بوده‌اند، اختصاص بدهند اما این شرایط تا همین الان شامل حال فیلم ما نشده است. تاکنون جوابی به ما داده نشده و واقعا دلیل این تصمیم یک‌طرفه را نمی‌دانیم.»


با توجه به مضمون کمدی فیلم، این تهیه کننده اعلام کرد: «تا این لحظه از فروش فیلم راضی هستم، چون در تمام سئانس‌ها با صندلی‌های پر روی پرده رفته است. استقبال مخاطب‌ها از فیلم قابل قبول بوده است؛ چرا که ما بدون تبلیغات به فروش یک میلیارد و 300 میلیون تومان رسیده‌ایم.»


مسعود ردایی در ادامه گفت: «فیلم‌های دیگر از 300 تا 1000 نوبت حق پخش تیزر داشتند اما فیلم ما در بایکوت تبلیغاتی به چنین فروشی رسیده است. هرچند باید به این موضوع هم اشاره کنم که پخش تیزر از تلویزیون برای همه ما خوشحال‌کننده است و همین که دیگر فیلم‌ها از این شرایط بهره می‌برند و شرایطی برای پخش تیزرها فراهم شده، نکته مثبتی است.»


«سه بیگانه» با کارگردانی مهدی مظلومی به دلیل خروج کارگردانش از ایران و همکاری با شبکه GEM مدتی از اکران دور ماند و اعتراض‌ها و تلاش‌های تهیه‌کننده که صاحب قانونی اثر است و البته همیاری سازمان سینمایی باعث شد تا فیلم وارد چرخه اکران عمومی شود؛ در مقابل این فیلم مورد غضب تلویزیون قرار گرفت. این امر موجب شد که فیلم بدون تیزرهایی که به گفته تهیه‌کننده‌اش حتی زمان پخش‌شان هم در روزهای نوروز معین شده بود، به اکران خود ادامه دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب