دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 18:40

دبیرکل جامعه روحانیت: رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که کاملا مطیع رهبری باشد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی جبهه مردمی باید بمانند و بدانند در هر مرحله چه وظیفه ای دارند.
کد خبر : 169715

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آیت الله موحدی کرمانی در دومین مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که امروز در محل شهرآفتاب برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم از این توفیق که در خدمت شما هستم به شما عزیزان خیر مقدم می گویم دست به کاری زدید که بسیار ارزنده است در این مقطع زمانی این کار ارزنده است همه تلاش کردند تا این امکانات بدست امد هدیه این انقلاب هدیه بزرگ الهی است . مسئولیت ها باید در دست ادم صالح باشد اگر دست ناصالحان باشد انقلاب بر باد خواهد رفت در مقاطع مختلف مردم به وظیفه خود عمل کردند در انتخابات مختلف با سرافرازی حضور داشتند اینک ما در استانه دو انتخابات بزرگ هستیم. هر دو انتخابات مهم است وظیفه ما این است امانت را به اهلش بسپریم ببینیم در بین تایید شدگان شورا نگهبان اصلح چه کسی هست.
وی ادامه داد: اگر کسی بیمار باشد سعی می کند بهترین پزشک را انتخاب کند . شما نمایندگان این مردم هستید و جمع شدید و ما هم در خدمت شما هستیم که مشخص کنیم که اصلح کیست.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه برنامه ریزی خوبی شده است، گفت: کاندیداهای مشخص شده است این تشکل باید بماند و در هر مقطعی دقت داشته باشد چه وظیفه ای دارد و آن را انجام دهد. انشالله این تشکل طیبه خواهد بود؛ اساس کلمه طیبه خدا این است که برای رسیدن به اهداف الهى باشد. اگر اینطور باشد نابود شدنی نیست هر حرکتی اگر طیب باشد می ماند.
وی در این باره تصریح کرد: هر سخن حقی هر تشکل حقی چون حق ماندنی است. من فکر میکنم به خواست خدا این حرکت عظیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اخلاص است و هدف شما این است که به وظیفه خود عمل کنید و اصلح را انتخاب کنید.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که صد در صد مطیع رهبر باشد. همه میدانیم به هر مرحله عزت رسیدیم به برکت اطاعت از رهبری است. این رمز عزت ماست هرجا هم اگر آسیبی متوجه نظام شد به خاطر عدم توجه به سیاست رهبری بود .
آیت الله موحدی کرمانی در همین راستا تصریح کرد: شرط اول این است که مطیع اسلام باشیم و برای خدمت به مردم قدرت قبول کند و معتقد باشد که باید به مردم کمک کند.
مقام رهبری در سال گذشته مساله اقتصادی مطرح مردند امسال هم همینطور. اینها چیز هایی است که رئیس جمهوری باید حل کند که اهل تجملات نباشد. باید بداند دشمن، دشمن است؛آمریما دشمن است و به وعده های آمریکا اعتماد نکند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته