دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 13:40

وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی‌نژاد: بعد از استقرار دولت یازدهم کمیته‌ای برای اقدام انقلابی تشکیل دادیم

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روزی آقایان به ما گفتند دست در جیب مردم کرده‌اید و به آنها جفا کرده‌اید؛ ما امروز از آنها می‌پرسیم سرمایه‌های کشور کجا رفته است؟!
کد خبر : 169678

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علی نیکزاد در دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در محل شهر آفتاب برگزار شد به عنوان یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گفت: من سیاسی هستم اما سیاسی‌ کار نبودم و نیستم. من به هوش سیاسی و حق باوری شما ایمان دارم و با کمال اعتقاد در جمع شما حضور یافتم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: اگر نیروی حزب‌اللهی به سمت من آمده است من به سمت آن پرواز خواهم کرد.


نیکزاد ادامه داد: گروهی به من مراجعه کردند و گفتند کشور نیازمند اقدام و عمل انقلابی است و از آنجا من احساس تکلیف کردم و به میدان آمده‌ام.


وزیر شهرسازی دولت دهم افزود:‌ بعد از استقرار دولت یازدهم تعدادی از جوانان انقلابی و دلسوز را جمع کردیم و کمیته‌ای برای اقدام انقلابی تشکیل دادیم چرا که معتقد بودیم اگر مردم اقدام ما را نمی‌بینند خدا می‌بیند و باید برای خدا کار کرد.


وی درباره فعالیت این کمیته تصریح کرد: نتیجه تشکیل آن ده‌ها جلد کتاب است که به عنوان سند اجرایی برای حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور تهیه و تنظیم شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: رهبر انقلاب مدتی قبل یک ساعت و خرده‌ای درباره اقتصاد کشور سخنرانی کرد و من از این موضوع غصه خوردم که چرا قوه مجریه کار اجرایی خود را به درستی انجام نداده است.


چرا تخم مرغ دزد به زندان برود اما اختلاسگران هزار میلیاردی مصونیت دارند؟


نیکزاد تصریح کرد: قبول کنیم قوه مجریه کار اجرایی و کشورداری را به درستی انجام نداده است در حالی که آقا در سال 91 راه پیشرفت، عدالت و پیشبرد اقتصاد کشور را مطرح کردند. ایشان در این سخنرانی فرمودند ویژگی مدیران علوی دشمن‌شناسی، بصیرت، رعایت عدالت و ساده‌ زیستی است در حالی که برخی از مدیران کشور حقوق بالا می‌گیرند، خانه 5 هزار متری دارند، به کیش‌ می‌روند البته این‌ها بد نیست، اما برای مدیران کشور ناشایست است و از دولتی که چنین ویژگی‌هایی دارد نمی‌توان انتظار اقتصاد سالم داشت.


نیکزاد ضمن انتقاد به عملکرد دولت یازدهم گفت: عدالت یعنی هزار فامیل؟ اگر قرار است هزار فامیل کشور را اداره کند ما روستازاده‌ها را حذف کنید.


وی در بخش دیگری از انتقادات خود گفت: چرا تخم مرغ دزد باید به زندان برود اما آقایانی که هزار میلیارد اختلاس می‌کنند مصونیت دارند و هیچ برخوردی با آنها نمی‌شود؟


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: عرض من این است که شما به خاطر خدا بیایید و مشخصات مدیران علوی را شناسایی کرده و علی برکت‌ الله به آنها رأی دهید.


وی ادامه داد: امروز در دولت اقدام و عمل انقلابی بانک‌ها با ربا به جنگ خدا رفتند. 109 هزار میلیارد تومان منابع قرض‌الحسنه در کشور وجود دارد اما هیچ کدام از آن را ما نمی‌بینیم اینها در کجا مطرح شده است؟


قوه مجریه باید کار یدی کند تا آقا بتواند کار دلی کند


نیکزاد ادامه داد: در دولت دهم 430 سفر استانی رفتم و متوجه شدم نیاز کشور این است که اختیار استانداران بالا برود، سفرهای استانی ادامه پیدا کند و نقاط قوت و ضعف شناسایی شوند.


وزیر راه دولت احمدی‌نژاد با انتقاد از نرخ بیکاری در کشور گفت:‌ باید نرخ بیکاری در کشور به 8 درصد برسد ما می‌توانیم دو و نیم میلیون شغل در بخش مسکن ایجاد کنیم. متاسفانه ظلم بزرگی در زمینه مسکن به مردم شده است روزی آقایان به ما گفتند دستتان در جیب مردم رفته است و به آنها جفا کرده‌اید، امروز سرمایه‌های کشور کجا رفته است آنها با آن گفته به ما ظلم کردند اما ما برای خدا کار می‌کنیم و کار برای خدا ترس ندارد.


نیکزاد با انتقاد از خرید هواپیما در دولت یازدهم گفت:‌ هزینه زیادی صرف خرید هواپیما شده است در حالی که می‌توانستیم با این هزینه برای 15 میلیون نفر اشتغال ایجاد کنیم. البته من نمی‌گویم خرید هواپیما نا صحیح است اما آیا این عدالت است؟


وی در پایان گفت: تکلیف ما مشخص است قوه مجریه باید کار یدی کند تا آقا بتواند کار دلی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب