دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 12:20

با برگزاری مراسم قرعه کشی؛ تنیسورهای کشورمان حریفان حود را در مرحله پلی اف دیویس کاپ شناختند

مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف رقابت های تنیس گروه دو آسیا و اقیانوسیه انجام شد.‌
کد خبر : 169652

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت فدراسیون تنیس، صبح امروز مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف رقابت های تنیس گروه دو آسیا و اقیانوسیه در اصفهان و با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ، کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، پوینت گوپتا سرداور هندی و نمایندگان تیم های ایران و ویتنام برگزار شد و تنیسورهای حاضر حریفان خود را در بخش انفرادی و دو نفره شناختند.


بر این اساس در نخستین دیدار مرحله انفرادی شاهین خالدان با فام مینح مسابقه می دهد ، حمیدرضا نداف به مصاف لی هونگ نام می رود ، در دیدار دو نفره اشکان شکوهی و امیروالا معدنچی با لی کیوک خانح و فان مینح دیدار می کنند و در روز سوم و در دیدارهای انفرادی شاهین خالدان به مصاف لی هونگ نام می رود و حمیدرضا نداف نیز به رقابت با فان مینح می پردازد.


رقابت‌های جام دیویس در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه طی روز‌های ۱۸ تا ۲۰ فروردین‌ ماه سال ۹۶ در ورزشگاه ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود.


تیم های ملی تنیس ایران و ویتنام برای بقاء در گروه دو آسیا و اقیانوسیه به مدت ۳ روز به مصاف یکدیگر می روند.


شاهین خالدان ، اشکان شکوفی، حمیدرضا نداف و امیروالا معدنچی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان در این رقابت ها را تشکیل می دهند.


پوینت گوپتا از هندوستان ، سرداور نشان نقره فدراسیون جهانی (ITF ) سرداوری این دیدار را بر عهده دارد.


سعید احمدوند به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت ، قاسم کردی به عنوان سرپرست، فرشاد صفتی مدیر تیمهای ملی ، سیف الله بهزاد پور مربی تیم ملی و مصطفی عطایی به عنوان مربی بدنساز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته