دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 12:21
رضا شاهرودی در گفت وگو با آنا:

با برد مقابل پیکان ، پرسپولیس قهرمان لیگ شد/ تعجبم از حرکت بازیکن پیکان در دقایق پایانی بازی است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با برد مقابل پیکان عملا کار برای قهرمانی تمام شده است اما در فوتبال همه اتفاقات شدنی است و نباید تا لحظه آخر هیچ تیمی را دست کم گرفت.
کد خبر : 169626

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست وششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با پیروزی 2 بر 0 در این دیدار بیش از پیش به جام قهرمانی نزدیک شود و در صورت کسب 4 امتیاز دیگر از 4 بازی باقی مانده لیگ به مقام قهرمانی این فصل برسد.


رضا شاهرودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد برد پرسپولیس مقابل پیکان گفت: «پرسپولیس بعد از شکست مقابل صنعت نفت برای حفظ اختلاف امتیازش با تیم‌های دیگر نیاز به این برد داشت و پیکان هم در این بازی کاملا با سیستم دفاعی وارد زمین شد و سعی کرد با دفاع فشرده مانع گلزنی بازیکنان پرسپولیس شود. نکته ای که در بازی پرسپولیس مشهود است این است که بازیکنان به هیچ وجه بازی مستقیم را دستور کار خودشان قرار نمی‌دهند و سعی می‌کنند تا از دفاع پاسکاری را شروع کنند و در نهایت توپ را به مهاجمین برسانند.»


وی در مورد صحبت‌های مجید جلالی در کنفرانس بعد از بازی که گفته بود بیانیه‌های پرسپولیس در این بازی روی تصمیمات داور تاثیر گذاشت بیان کرد: «داوری خیلی خوبی را از داور مسابقه دیدیم و هیچ صحنه مشکوکی اتفاق نیفتاد که آقای جلالی بخواهد این حرف‌ها را مطرح کند. در هر صورت برای تیم بازنده همیشه این نوع بهانه‌گیری‌ها وجود دارد و جلالی هم نقطه نظر خودش را اعلام کرد. اما من تعجبم از حرکت بازیکن پیکان در دقایق پایانی بازی است که در یک محیط ورزشی چنین حرکت زشتی را انجام داد.»


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در این فصل رقابت‌های لیگ برتر افزود: «با برد مقابل پیکان عملا کار برای قهرمانی تمام شده است اما در فوتبال همه اتفاقات شدنی است و نباید تا لحظه آخر هیچ تیمی را دست کم گرفت و پرسپولیس باید با همین روند به کار خودش ادامه دهد. در حال حاضر اختلاف امتیاز با تیم‌های دوم و سوم جدول زیاد است و باید همین اختلاف را حفظ کرد.»


شاهرودی در مورد محرومیت رضائیان از پرسپولیس و نقط ضعف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «رضائیان بازیکن خوبی بود که می‌توانست به پرسپولیس کمک کند اما تصمیمی است که برانکو گرفت و دیگر نمی‌توان کاری کرد. پرسپولیس در چند نقطه ضعف دارد و باید به فکر جذب بازیکن باشد. در سمت چپ خط دفاعی و همچنین در دفاع وسط باید بازیکنانی به پرسپولیس اضافه شوند که بتوانند در فصل بعد و لیگ قهرمانان آسیا به درد پرسپولیس بخورند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته