دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 11:20

حاجی بابایی:پیروزی در انتخابات یک نقطه طلایی است

دبیرکل جبهه یکتا و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت:پیروزی در انتخابات یک نقطه مثبت طلایی است اما پاسخگویی در چهار سال آینده نتیجه بسیار مهمتری برای مردم در بر دارد.
کد خبر : 169613

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی در سخنرانی خود در دومین مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: رهبری و مردم توانستند انقلاب را از پیچ های تاریخی عبور دهند. آنچه که دشمن بر آن تکیه می کند مکتب و مردم و رهبر ما نیست بلکه آنها بر ناکارآمدی انگشت می فشارند. کشور نیاز به یک کارآمدی همه جانبه دارد.
وی ادامه داد: پیروزی در انتخابات یک نقطه مثبت طلایی است. اما پاسخگویی در چهار سال آینده نتیجه بسیار مهمتری برای مردم در بر دارد.
این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در نقد دولت یازدهم گفت: چند روز قبل، رئیس جمهوری اعلام کردند که می خواهند در سال 96 ، 700 هزار شغل ایجاد کنند. در کشور بر اساس کارشناسی قرار است 770 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شود که از محل تملک دارایی ها 100 هزار میلیارد تومان و تسهیلات بانکی 190 هزار میلیارد تومان است. این بدان معناست که با پذیرش این آمار یعنی 500 هزار نفر در سال 96 به بیکاران اضافه می شود.
حاجی بابایی ادامه داد: امروز کنار هم نشسته ایم تا به وضع موجود در مقابل ناکارآمدی‌های موجود بهتر بنگریم.
نماینده مجلس دهم افزود: رهبری مردم کشور را از پیچ‌های حساس عبور دادند؛ هر چه نقد هست به سوی خواص است، چون مردم کار خود را خوب انجام می‌دهند و امروز هم فرزندان خود را به سوریه می‌فرستند.
وی در پایان گفت: اشتغال، تولید، بهره‌وری، کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل ریلی، محیط زیست، توسعه سواحل مکران، توازن منطقه‌ای و نظام پرداخت عادلانه، توانمندسازی اقشار ضعیف، آسیب‌های اجتماعی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سیاست فعال خارجی، بیمه سلامت، مسائل حقوقی و قضایی و یارانه‌ها از مهمترین اولویت‌های امروز کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته