دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از فردا برگزار می‌شود؛

کارگاه تخصصی محمدرضا اصلانی، فرهاد اصلانی و منوچهر طیاب در جشنواره ژیار

محمدرضا اصلانی، فرهاد اصلانی و منوچهر طیاب با حضور در نهمین جشنواره فرهنگ بومی ژیار به برگزاری کارگاه تخصصی خواهند پرداخت.
کد خبر : 16961

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با حضور محمدرضا اصلانی و فرهاد اصلانی به عنوان میهمانان ویژه نهمین جشنواره فرهنگ بومی ژیار کارگاه های تخصصی با حضور این هنرمندان شناخته شده سینمای ایران برگزار خواهد شد.


کارگاه تخصصی بازیگری با حضور فرهاد اصلانی روز یکشنبه ساعت 10:30 الی 12، کارگاه تخصصی سینمای مستند با حضور منوچهر طیاب روز یکشنبه 15 الی 16:30 و دو کارگاه تخصصی سینمای مستند با حضور محمدرضا اصلانی در روزهای یکشنبه ساعت 18:30 الی 20 و دوشنبه ساعت 15 الی 16:30 در محل مجتمع فرهنگی و هنری شهر بانه برگزار خواهد شد.


این کارگاه های تخصصی با هدف ارتقای سطح دانش هنرمندان و جوانان شهر بانه و همچنین فیلم سازان حاضر در این جشنواره برگزار خواهد می شود.


نهمین جشنواره فرهنگ بومی ژیار 19 الی 21 اردیبهشت با همکاری انجمن سینمای جوانان استان کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بانه در حال برگزاری است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته