دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 10:30

کاندیداتوری رئیسی رسما اعلام شد

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با انصراف از هیئت نظارت بر انتخابات رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرد.
کد خبر : 169603

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، اعلام کرد که حجت‌الاسلام رئیسی با انصراف از هیات نظارت بر انتخابات، کاندیداتوری خود را پذیرفت و بنده این را خدمت شما اعلام می‌کنم.


با توجه به وقوع زلزله در خراسان، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد به نمایندگی از حجت‌الاسلام رئیسی در تهران و در این مجمع حضور یافت و طی سخنانی در مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان این‌که «آیت الله رئیسی قرار بود تا شب گذشته به طور قطعی در این مراسم حضور پیدا کنند»، متن پیام وی را خطاب به اعضای حاضر در این جلسه، قرائت کرد.


تولیت آستان قدس رضوی در این پیام با اشاره به برگزاری دومین مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار داشته است: این مجمع گامی اساسی در راستای وحدت و انسجام‌نیروهای انقلابی است.


وی در ادامه این پیام افزوده است: قصد اینجانب حضور باشکوه در دومین‌ مجمه ملی بود، اما به دلیل وقوع زمین‌لرزه در خراسان ضرورت داشت در کنار مردم باشم.


دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز 17 فروردین با حضور اعضای مجمع، رئیس و اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و برخی از شخصیت‌های سیاسی اصولگرا در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب در جوار مرقد مطهر حضرت امام(ره) آغاز شد.


حداد عادل، باهنر، عزت‌الله ضرغامی، علی نیکزاد، رستم قاسمی، حمیدرضا حاجی بابایی و... ازجمله حاضران در این مجمع هستند.


در اولین مجمع جبهه مردمی 10 نفر حائز اکثریت آرا شدند و قرار است امروز از بین این 10 نفر 5 کاندیدای اصلی جبهه مشخص شود.


بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نامزدهای حاضر در این مجمع 20 دقیقه برای ارائه برنامه های خود زمان خواهند داشت و پس از آن رای گیری از اعضای مجمع انجام و نتیجه اعلام می‌شود. البته علاوه بر رئیسی و قالیباف، محسن رضایی و فتاح نیز از حضور در این نشست خودداری کردند و تنها پیام دادند، اما ضرغامی، حاجی بابایی، بذرپاش، رستم قاسمی و زاکانی سخنرانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب