دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 11:12
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به آنا خبر داد

فردا، آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون کاردانی

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره اتمام ثبت نام آزمون دوره کاردانی توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر : 16957

دکتر توکلی در گفت ‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ‌بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۱۳۹۴ فردا یک شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ پایان می‌پذیرد. تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه، تعداد ۸۱۹۹۷۹ داوطلب نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند. به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقیمانده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه‌های منتشره در این آزمون در صورت واجد شرایط بودن حداکثر تا پایان روزهای یک شنبه مورخ 1394/2/20 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.


توکلی در پایان تاکید کرد: ‌بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون ۲۳ کد رشته امتحانی، از ۴۲ کد رشته امتحانی دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۴، در صبح روز جمعه ۱۴ مرداد ماه ۹۴ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته