دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نمایش «بزرگراه» با حضور پیشکسوتان تئاترایران افتتاح شد

بهزاد فراهانی: پرداختن به شهدا توسط جامعه تئاتر ایران مایه مباهات ماست

نمایش بزرگراه با نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی، شب گذشته 15 فروردین ماه طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان تئاترایران افتتاح شد.
کد خبر : 169527

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دراین مراسم که با حضور جمع کثیری از علاقمندان و مخاطبان هنرنمایش درتماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار شد. بهزاد فراهانی، آتش تقی پور، عزت الله رمضانی فر، بابک نوری و نقی سیف جمالی حضور داشتند.


بهزاد فراهانی هنرمند برجسته سینما تئاتر و تلویزیون در اغاز این نمایش گفت: مایه فخر و مباهات جامعه تئاترایران است که جوانانی با همت و پشتکار بالا و با کمترین امکانات مادی درباره غرورآفرینان و افتخارآفرینان میهن و کشورمان هنرنمایی می کنند.


وی از اهالی تئاتر و عموم مردم و مخاطبین دعوت کرد تا از نزدیک به تماشای این نمایش بنشینند و از فعالیت جوانانی که در این عرصه حضور دارند حمایت کنند.


در این نمایش که توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تولید شده است ابوالفضل حاجی علیخانی(نویسنده و کارگردان و بازیگر) صادق توکلی، علی گل زاده، بهمن روز بهانی، حسین پرستار، ناصرپژنگ، محمد رضا چاپاریان، خسرو امیری، جمال فوادیان، مجید علم بیگی، مریم عسگری، شقایق فتحی، کتایون سبحانی، میلاد صیادی، زهرا احمدی (بازیگران) و حامد ناوشکی(نریتور) همکاری می‌کنند.



نمایش «بزرگراه» فروردین و اردیبهشت سال 96 از ساعت 19و در تماشاخانه سرو واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی ابتدای خیابان شهید فلاح پور پلاک 1 پذیرای علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تماشاخانه سرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته