دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 16:40

تذکر کتبی نمایندگان به 9 وزیر و رئیس جمهوری

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان به وزرای راه، ارتباطات، بهداشت، کشور، اقتصاد، نیرو، تعاون، ورزش، آموزش و پرورش و رئیس جمهوری تذکر کتبی برای پیگیری امور دادند.
کد خبر : 169526

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز _چهارشنبه 16 فروردین ماه_ مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:


محمد وحدتی هلان نماینده مردم بستان آباد به وزیر راه و شهرسازی علت افزایش 50 درصدی اخذ عوارض از خودروهای تردد کننده از بستان آباد به تبریز و بالعکس را تذکر داد.


منصور مرادی نماینده مردم سروآباد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافی دریافتی از مشترکین تلفن همراه را تذکر داد.


علی بختیار نماینده مردم گلپایگان و خوانسار به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عدم توجه معاونت درمان در این وزارتخانه به حوزه سلامت در شهرستان های گلپایگان و خوانسار را تذکر داد.


نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس‌جمهوری، جلوگیری از دخل و تصرف در اموال سازمان تامین اجتماعی که متعلق به کارگران است را تذکر دادند، همچنین این نمایندگان به همراه پروانه مافی نماینده تهران به وزیر کشور تدارک راه پیمایی با عظمت کارگران در روز کارگر را تذکر دادند؛ از سوی دیگر این نمایندگان به وزیر کشور ابلاغ به استانداران کشور جهت تخصیص اعتبارات فرهنگی به خانه های فرهنگی را تذکردادند.


سیدجواد ساداتی نژاد نماینده کاشان به وزیر ورزش و جوانان لزوم حمایت از هیات های ورزشی شهرستان های شهرهای جدید التاسیس و شهرستان های کوچک را تذکرداد، وی همچنین به وزیر تعاون دلیل عدم احداث بیمارستان تامین اجتماعی کاشان با 250 هزار بیمه پرداز را تذکرداد.


سهیلا جلودارزاده نماینده تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور اکید به سالن های ورزشی و استخرهای ادارات کل تعاون استان ها در زمان بندی مشخص برای کارگران بدون دریافت وجه را تذکر داد، همچنین وی به وزیر اقتصاد و امور دارایی درخصوص جلوگیری از واردات بی رویه کالاها همراه با مسافر با وجود تولید داخلی تذکر داد؛ ازسوی دیگر این نماینده درتذکری به وزیر تعاون نظارت کامل بر هلدینگ سیمان شستا و ارایه گزارش مکتوب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی را تذکر داد.


قرجه طیار نماینده گنبد کاووس به اتفاق 23 نماینده مجلس به وزیر نیرو رهاسازی فوری حقابه استان گلستان از سد شیرین دره به علت کمبود شدید آب زمین های کشاورزی شمال استان گلستان و گنبدکاووس را تذکر داد.


علی اکبری نماینده بجنورد به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جلوگیری از انتصابات غیرموجه فامیلی و توجه به نیروهای اصلح بومی در اداره کل پست استان خراسان شمالی را تذکرداد.


علی ساری نماینده اهواز به وزیر نیرو علت انتصاب فردی جوان با کل سابقه 3 سال به عنوان مدیرکل آب و فاضلاب استان و عدم توجه وزارت مربوطه طبق تاکیدات رهبری را تذکر داد.


احمد سالک نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش رسیدگی سریع به شرایط اداره آموزش و پرورش استان اصفهان را تذکر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته