دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 15:50
سه خبر/

لزوم استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار

در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار با مسئول پارک علم و فناوری شهرستان رودبار دو طرف بر استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار در طرح‌های دانش‌بنیان و فناورانه تاکید کردند.
کد خبر : 169495

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی فدایی رئیس واحد رودبار گفت: «دانشگاه این آمادگی را دارد که با حضور دانشجویان و استادان خلاق و فارغ التحصیلان با ارائه طرح‌های نوآورانه، کارآفرین مبتنی بر دانش بتواند از پتانسیل های موجود بین علم و فناوری و دانشگاه یک ارتباط دو سویه ایجاد کند.»


آبرون مسئول علم و فناوری شهرستان رودبار هم اظهار کرد: «با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان پارک علم و فناوری آماده هر نوع همکاری و تبادل اطلاعات با دانشگاه را دارد.»


حلول ماه رجب


به مناسبت حلول ماه رجب ماه مهیمانی به درگاه خداوند حمید رهبر شاد رئیس اوقاف شهرستان رودبار با حضور در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار گفت: در ماه رجب که ماه استغفار، دعا و ذکر به درگاه خداوند است سعی کنیم از فیوضات این ماه بزرگ خدابه نحو احسن بهره ببریم.


رهبر شاد با توجه به احادیث و روایات وارده از فضائل ماه پر فضیلت رجب افزود: با اذکار و یاد خدا در این ماه می توانیم دلها را جلا داده و به سوی راه حق رهنمون کنیم.


دیدار با امام جمعه


هیات رئیسه واحد رودبار در دیدار نوروزی با داوودی امام جمعه شهرستان رودبار در یک نشست صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.


در این ملاقات داوودی با تبریک سال نو به هیات رئیسه و همکاران، سالی توام با موفقیت را آرزو کرد و گفت: «دانشگاه محل تحول فکر و اندیشه است و این تفکر باید در تمام ابعاد انسانی نمود داشته باشد.


امام جمعه رودبار گفت: «در کنار مباحث علمی در دانشگاه‌ها باید مفاخر بزرگ و دانشمندان نامی ایران در رشته‌های علوم طبیعی، ریاضییات، شاعران بعنوان الگوهای ماندگار جهانی مانند ابن سینا، خوارزمی، حافظ، شیخ بهایی و غیره بیشتر برای نسل جدید معرفی شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته