دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 11:56

تلاش واحد ممسنی برای تصویب و راه‌اندازی رشته‌های جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این واحد را برای دانشجویان تشریح کرد و از تلاش برای تصویب و راه‌اندازی رشته‌های جدید در واحد ممسنی خبر داد.
کد خبر : 16949

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اسماعیل شمس الدینی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی و مدیران گروه واحد، درباره جایگاه و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در زمینه‌های مختلف به ویژه عمرانی در یک سال اخیر سخنانی بیان کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی مهم‌ترین عوامل در پیشرفت حوزه‌های مختلف دانشگاه را نظارت بر حضور بیشتر مدیران گروه در محیط آموزشی دانشگاه برای تعامل بیشتر با دانشجویان، تلاش برای جذب اعضای هیئت علمی متخصص و متعهد و تلاش برای تصویب و راه اندازی رشته‌های جدید و مورد تقاضای جوانان شهرستان به ویژه در مقطع کار‌شناسی ارشد را جزو برنامه‌های جدید در این واحد دانشگاهی عنوان کرد.


وی اظهار کرد: پیاده سازی برنامه‌های ارتقای کیفیت در امور آموزشی از جمله اجرای طرح ارزیابی درونی گروه‌ها و ارزیابی کیفیت تدریس استادان، برنامه ریزی ملاقات‌های دانشجویی و رسیدگی به شکایات دانشجویان و ترغیب و تشویق اعضاء هیئت علمی در به کارگیری روش های نوین برای پیشرفت دانشگاه از برنامه‌های مهم آموزشی واحد ممسنی است.


شمس الدینی درباره برنامه‌های پژوهشی برای توسعه این واحد خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی تحقیقات، جذب منابع پژوهشی خارج سازمانی، تکمیل و راه اندازی آزمایشگاه‌ها و کارگاه های جدید، هدفمند کردن فعالیت های پژوهشی واحد ممسنی و فعال کردن انجمن‌های علمی در تمامی رشته‌های فعال در واحد، محور برنامه‌های پژوهشی واحد است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی درخصوص برنامه‌های فرهنگی خاطرنشان کرد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، برگزاری مراسم مذهبی و شب شعر و نظارت هرچه بیشتر بر فعالیت تشکل های دانشجویی از عمده برنامه‌های مهم فرهنگی این واحد است.


در ادامه به سوالات دانشجویان در زمینه‌های مختلف بصورت شفاهی و حضوری پاسخ داده شد و به دانشجویان در زمینه حل مسائل و مشکلاتشان از طرف هیئت رئیسه دانشگاه قول مساعد داده شد.


دانشجویان رشته حقوق درباره پیگیری مطالبات دانشجویان از سوی ریاست دانشگاه و پیگیری و پیشرفت امور دانشگاه به ویژه محوطه سازی – عمرانی و دانشجویی از شمس الدینی تشکر و قدردانی کردند.


همچنین جشن بزرگ میلاد حضرت علی ( ع ) با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد برگزار شد. حجت الاسلام شمس الدینی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد ممسنی در وصف حضرت علی (ع) و روز پدر مطالبی را ایراد و در خصوص اهمیت و بزرگداشت شهید مطهری به عنوان یک اسلام شناس واقعی و پاسخ به شبهات شهید مطهری مطالبی بیان کرد. در پایان مراسم شعرخوانی و سرود توسط خوانندگان مجاز دانشجو و گروه سرود دانشجویی برگزار و به چند نفر از دانشجویان که نامشان علی بود جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته