دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 15:25
در گفت‌وگو با آنا

محمد دایی: باشگاه نفت به صورت تیم محلی اداره می‌شود/ نفت نه مدیرعامل دارد و نه مالک

مربی نفت تهران گفت: هر تیمی شرایط امسال ما را داشت یکی از کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر بود اما بازیکنان ما با غیرت بازی می‌کنند و تا به امروز نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند.
کد خبر : 169477

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال نفت تهران که این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند در پی آن است تا بتواند در هفته‌های پایانی لیگ خودش را به مکان چهارم جدول برساند و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. البته نفتی‌ها در فینال جام حذفی هم باید به مصاف تراکتورسازی بروند و در صورت قهرمانی در این جام مستقیم به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنند.


محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نفت در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: « شرایطی که در تیم ما حاکم است شرایط خوبی نیست، نفت تهران در حال حاضر به صورت محلی اداره می‌شود و نمی‌توان اسم باشگاه را برای این تیم گذاشت. ما مانند یک تیم محلی تمرین می‌کنیم و دور هم جمع می‌شویم و بازی می‌کنیم.»


وی ادامه داد: «بازیکنان نفت با تمام وجودشان و به احترام سرمربی تیم بازی می‌کنند. بازیکنان نفت چهار ماه است که پولی دریافت نکرده‌اند و این بچه‌ها همه خانواده‌دار هستند و باید خرج خانواده‌های خودشان را بدهند. هر تیمی شرایط امسال ما را داشت یکی از کاندیدای سقوط به لیگ پایین‌تر بود اما بازیکنان ما با غیرت بازی می‌کنند و نتایج خوبی هم تا به امروز کسب کرده‌اند .»


مربی تیم نفت در خصوص شرایط آمادگی شهباززاده و تیموریان در این تیم بیان کرد: «شهباززاده و تیموریان دو بازیکن بزرگی هستند که به درد هر تیمی می‌خورند. قطعا این دو بازیکن نیاز به زمان بیشتری دارند تا بتوانند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. در روزهای اخیر هم به دلیل شرایط بد مالی تیم همه بازیکنان تمرکز خودشان را از دست داده‌اند و در روند این دو بازیکن هم تاثیر گذاشت.»


دایی در رابطه با عدم پاسخگویی مسئولان باشگاه نفت در قبال طلب بازیکنان و کادر فنی اظهار داشت: «تیم نفت تهران در حال حاضر نه مدیرعامل دارد و نه مالک. کادر فنی و بازیکنان به اتفاق چند نفر از کادر پزشکی کل مجموعه نفت تهران را تشکیل می‌دهند و هیچ مسئولی از باشگاه را هم نمی‌شناسیم که سر تمرینات ما حاضر شود و پاسخگوی مطالبات بازیکنان باشد.»


وی در مورد بازی هفته بیست وششم نفت مقابل سایپا افزود: «تیم سایپا تیم بسیار خوبی است که در این فصل با بدشانسی روبرو شد. ما برای قرار گرفتن در مکان چهارم جدول به 3 امتیاز این بازی نیاز شدید داریم و باید پیروز میدان باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته