دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آگورا» مهمترین هنرمندان آوانگارد موسیقی معاصر جهان را در گالری «آس» معرفی می‌کند

علیرضا امیرحاجبی هنرمند و آهنگساز در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری در قالب برنامه «آگورا» به معرفی مهمترین هنرمندان آوانگارد جهان در زمینه موسیقی معاصر خواهد پرداخت.
کد خبر : 169441

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی گالری «آس» تهران، در نخستین روز اردیبهشت ماه سال جاری گالری «آس» تهران میزبان یک نشست و رویدادی شنیداری تحت عنوان «آگورا» خواهد بود. در این برنامه علیرضا امیرحاجبی هنرمند و آهنگساز به معرفی مهمترین هنرمندان آوانگارد در زمینه موسیقی معاصر و همچنین ارتباطات بینارشته‌ایی از جمله تغییر تناسبات میان موسیقی، مکان، محیط و روابط اجرایی و نیز حضور و نقش مخاطب خواهد پرداخت.


«جان کیج»، «جورج کرامب»، «مردیت مونک» و «لامونت یانگ» هنرمندان سرشناس جهانی هستند که در این جلسه معرفی و برخی از ایده‌هایشان مورد بررسی قرار می‌گیرند.


در بخش دوم برنامه «آگورا»، امیرحاجبی یکی از آثار تجربی خود با محوریت ارتباط انسان و طبیعت توسط اصوات را اجرا خواهد کرد. اجرایی که به گفت‌وگو و پرسش و پاسخی موسیقایی شبیه است، به گفته خود این هنرمند هدف اصلی در این برنامه آشناسازی بیشتر مخاطبان با رویکردهای نوینی است که موسیقی را از حد و حدود یک پدیده سرگرم‌کننده خارج می‌کند و انسان را دعوت به مشاهده حسی خواهد کرد.


گالری «آس» تهران به مدیریت کامران هروی، مدیر هنری مونا زاهد و همچنین مشاور هنری حمید پازوکی در خیابان شریعتی، بالا‌تر از قیطریه، جنب بانک پارسیان، پلاک ۱۸۳۱ واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند ساعت 18 بعدازظهر روز جمعه اول اردیبهشت سال جاری شاهد برنامه «آگورا» باشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: گالری آس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته