دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 12:46

برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به وضعیت مناطق زلزله‌زده خراسان رضوی

به دنبال وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی، نخستین جلسه اضطراری رسیدگی به وضعیت منطقه زلزله‌زده با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در محل ستاد مرکزی بحران جمعیت برگزار شد.
کد خبر : 169426

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، به دنبال وقوع زلزله 6 ریشتری در استان خراسان رضوی؛ نخستین جلسه اضطراری رسیدگی به وضعیت منطقه زلزله‌زده، ساعت 11:30 با حضور امیر محسن ضیائی؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر در محل ستاد مرکزی بحران جمعیت برگزار شد.


این جلسه با حضور مصطفی محمدیون، دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در محل ستاد مرکزی بحران جمعیت برگزار شد و هم‌اکنون دبیرکل جمعیت و رئیس سازمان امداد و نجات به مشهد اعزام شدند.


شاهین فتحی، معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از مردم خواست از حضور در مناطق آسیب‌دیده و تحت تاثیر زلزله در خراسان رضوی خودداری کنند و اخبار این حادثه را از منابع رسمی پیگیری کنند، همچنین از تماس‌های مکرر و بی مورد با مناطق آسیب دیده خودداری کنند.


همچنین سعید متانی، معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات در مورد پوشش لجستیکی مناطق زلزله‌زده در خراسان رضوی گفت: مشکلی از جهت اقلام امدادی از قبیل چادر و اقلام زیستی در استان خراسان رضوی وجود ندارد و سازمان امداد و نجات و استان‌های معین استان خراسان رضوی جهت پوشش لجستیکی مناطق زلزله زده جهت ارایه خدمات مورد لزوم احتمالی از آمادگی کامل برخوردارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته