دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 15:04
با ارائه طرح‌های پژوهشی پیشنهادی صورت می‌گیرد؛

مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در شناسایی مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی آباده

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده موافقت کرد با اطلاع رسانی استادان، درباره شناسایی مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی شهر، طرح‌های پژوهشی پیشنهادی خود را به شورا ارائه کند.
کد خبر : 16938

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه مشترک اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای شهر آباده با هیأت رئیسه و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر آباده در جلسه مشترک که با اعضاء کمیسیون فرهنگی شورای شهر آباده و شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در محل دانشگاه برگزار شد، با توجه به نحوه تأسیس واحد آباده که از طریق توجه امام جمعه و زکات اخذ شده از مردم شریف حاصل شده است، اظهار کرد: رسالت اصلی دانشگاه تربیت و پرورش فرهنگی جوانان است.


دکتر مهدی زارع افزود: دانشگاه آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و دانشجویی با شورای اسلامی شهر را دارد.


در ادامه معاونان دانشگاه نیز به ارائه نقطه نظرهای خود در مواردی که همکاری شورای اسلامی شهر با دانشگاه وجود دارد پرداختند.


سپس یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با تبریک هفته معلم و بزرگداشت یاد استاد مطهری، نقش دانشگاه آزاد را در توسعه فرهنگی اجتماعی شهر از بدو تأسیس تاکنون مهم و حیاتی دانسته و خواستار تعامل جدی و اجرایی با دانشگاه در حل مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی شهر شد.


وی با توجه به سابقه فرهنگی شهر آباده، وجود پژوهش های میدانی و کاربردی برای آسیب‌شناسی فرهنگی و رفع مشکلات موجود را ضروری دانست .


در حاشیه جلسه، مشکلات عمرانی و ناوگان حمل و نقل دانشگاه نیز مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و قول‌های مساعد درباره رفع مشکلات ارائه شد.


در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر به تصویب رسید:


۱-دانشگاه موافقت کرد با اطلاع رسانی استادان، درباره شناسایی مشکلات فرهنگی و معضلات اجتماعی شهر، طرح‌های پژوهشی پیشنهادی خود را به شورا ارائه کند.


۲-شورا تعهد کرد که با بررسی طرح‌ها و تصویب آن، در اجرای آنها مشارکت کرده و حمایت مالی لازم در این خصوص را ارائه کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر مهدی زارع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته