دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1396 - 11:16
در گفت وگو با آنا؛

مدیرعامل باشگاه سایپا: فقط کادر فنی مقصر نتیجه گرفتن سایپا نیست/ اگر فرکی را نخواهیم به او اعلام می‌کنیم

رضا درویش گفت: با هیچ کس تعارف نداریم و اگر فرکی را نخواهیم، به او اعلام خواهیم کرد که شرایط ادامه همکاری با او وجود ندارد.
کد خبر : 169353

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا که در این فصل مسابقات لیگ برتر نتوانست نشانی از سایپای سال‌های قبل فوتبال ایران را از خودش به نمایش بگذارد، در بین تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند قرار دارد و امیدوار است در هفته‌های پایانی با کسب نتایج خوب بتواند خودش را از بین تیم‌های ته جدولی خارج کند.


رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های گذشته لیگ برتر گفت: «ما با تغییراتی که در نقل و انتقالات نیم فصل در تیم بوجود آوردیم موفق شدیم نتایج خوبی را کسب کنیم و وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم. اما در هفته های گذشته به دلیل محرومیت یا مصدومیت بازیکنان اصلی خودمان را دراختیار نداشتیم. اما در بازی آخر مقابل سایپا کادر فنی همه نفرات را در اختیار داشت که در این بازی هم به دلیل اشتباهات مکرر داور و اخراج ناگهانی بازیکنمان در ابتدای بازی کار از دست ما خارج شد و در نهایت بازی را واگذار کردیم.»


وی در رابطه با عملکرد سایپا در این فصل رقابت‌های لیگ برتر افزود: «هدف ما در ابتدای فصل کسب سهمیه آسیایی بود و تیم را برای رسیدن به این هدف بستیم اما رفته رفته نتیجه نگرفتن ما از هفته‌های اول شروع شد و فقط کادر فنی مسئول نتایج ضعیف تیم نیست. بازیکنان قدیمی و جدیدی هم که در تیم حضور داشتند هم نتوانستند نمایش خوبی در این فصل داشته باشند. ضمن اینکه در این فصل حدود 4 ماه مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان تیم را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم که این مساله کار را برای کادر فنی سخت کرد. همه عوامل دست به دست هم داد تا این نتایج برای سایپا رقم بخورد.»


مدیرعامل سایپا در خصوص بحث انتقال ترابی به تیم‌های دیگر گفت: «مهدی ترابی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است. او در ابتدای فصل از دو تیم اروپایی پیشنهاد داشت اما بعد از مصدومیتی که برای این بازیکن بوجود آمد کار انتقال او به فوتبال اروپا کنسل شد. در حال حاضر از تیم‌های اروپایی هم پیشنهاد دارد اما ما به دنبال این مساله هستیم که او را به یک تیم خوب اروپایی ترانسفر کنیم تا به حقش در فوتبال برسد.»


درویش در مورد وضعیت فرکی در سایپا افزود: «ما با هیچ کس تعارف نداریم و اگر فرکی را نخواهیم به او اعلام خواهیم کرد که شرایط ادامه همکاری وجود ندارد، اما در حال حاضر ما خواهان حفظ این مربی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته