دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 21:50

بادامچیان: تکلیف الهی خود می دانیم که به میرسلیم رای دهیم/ سرمایه زیادی برای تبلیغات نداریم

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ما از این اوضاع رنج می بریم؛ همین امر سبب شد به میدان انتخابات بیاییم.
کد خبر : 169267

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست انتخاباتی این حزب گفت: امسال یکی از برهه های حساس انقلاب و نظام است و ما وظیفه ای مهمی را داریم و آن انتخاب رئیس جمهوری است و باید کسی را انتخاب کنیم که دارای سابقه ای پاک و فعالیت حزبی با سابقه نیم قرنی داشته باشد.


وی ادامه داد: از این رو در این موقعیت تکلیف شرعی خود دانستیم فردی را برای این کار انتخاب کنیم.


عضو شورای مرکزی موتلف با اشاره به شخصیت مصطفی میرسلیم گفت: ما به ایشان اعتماد کامل داریم و به عنوان یک تکلیف الهی به ایشان رای می دهیم تا از این برهه حساس عبور کنیم.


بادامچیان تاکید کرد:اگر کسی چون رجایی،لاجوردی و مهدی کنی باشد، مشکل حقوقهای نجومی نخواهیم داشت و در دولت افرادی از این دست فساد بیرون نمی آید.


وی تصریح کرد: با احترام به همه دوستان در سال هایی گه گذشت شاهد بودیم آنها نتوانستند از بحران ها عبور کنند، شاهد رشوه گیری هستیم. آنها حتی نتوانستند حتی مشکل آلودگی را حل کنند و همین امر سبب شد به میدان بیاییم.


بادامچیان تاکید کرد: ما از این اوضاع رنج می بریم؛ از اینکه ولی امر ما می گوید من از اوضاع در رنجم ناراحتیم.


عضو شورای مرکزی موتلفه افزود: امروز که خداوند این توفیق را به ما عطا کرده است که مهندس میرسلیم به میدان بیاید از هیچ کاری برای آگاهی سازی عمومی و معرفی ایشان به عنوان یار عسگراولادی، عراقی و‌ لاجوردی از پای نمی نشینیم و از تمام قوای خود بهره می گیریم.


بادامچیان در پایان تاکید کرد: ما سرمایه زیادی برای تبلیغات نداریم؛ اگر هم داشتیم نمی کردیم. آن ها که هزینه زیاد می کنند، کاسه می آورند تا سرویس چینی ببرند. اما در این برهه، وظیفه ولایی ماست که این امانت عظیم الهی و امام و شهدا را به مقصد نهایی برسانیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته