دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1394 - 10:27
میرشاد ماجدی:

استقلال مدیون قلعه‌نویی است/ انتقاد به کادر فنی مغرضانه است

سرپرست تیم استقلال گفت: انتقاداتی که در این فصل به قلعه‌نویی شد غیر منطقی و مغرضانه است. با شرایطی که استقلال در این فصل داشت هر مربی جای امیر بود الان تیم ته جدول بود.
کد خبر : 16925

میرشاد ماجدی که دل پری از اتفاقاتی که برای استقلال به وجود آمده، دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: «این بی انصافی است که بدون سند و مدرک این همه علیه قلعه نویی جوسازی می‌کنند. کاری که او امسال در استقلال کرد، هیچ مربی در لیگ برتر نمی تواند انجام دهد. تیمی که 2 هفته دیگر بازی‌هایش به پایان می رسد بازیکنانش 40درصد از قرادادهایشان را دریافت کرده‌اند. با این اوضاع او اسقلال را همیشه در بالای جدول نگه داشته است. باور کنید استقلال در این فصل مدیون امیر است. اگر هر مربی جای امیر بود الان تیم ته جدول بود.»


وی در ادامه افزود: «با شرایط مالی بدی که از ابتدای فصل داشته‌ایم تیم ما همیشه در کورس بود، چرا کسی این وضعیت را نمی بیند و فقط بی‌دلیل برای ما حاشیه سازی می کنند. در این فصل انواع و اقسام مشکلات را داشته ایم، اما به گونه‌ای جلوه دادند که انگار همه چیز در استقلال گل و بلبل بوده و فقط مشکل ما کادر فنی است. اطلاعات غلط به مردم می دهند تا فشار بر تیم ما را چند برابر کنند. غافل از اینکه آنهایی که به دلیل خصومت شخصی اطلاعات غلط به مردم‌ داده‌اند در واقع دل میلیون‌ها هوادار را شکسته‌اند.»


سرپرست استقلال در ادامه گفت: «انتقادهایی که تا امروز به کادر فنی ما شده کاملا مغرضانه و غیر فنی بوده‌ است. مگر می‌شود کارشناسی در یک برنامه ورزشی بگوید من قلعه نویی را از لحاظ فنی قبول دارم اما از نظر ادبیات نه. مگر برنامه در مورد ادبیات ایران یا جهان است که ما باید اینگونه اظهارنظر کنیم.؛برنامه ورزشی است. پس طبیعتا باید بحث در خصوص مسائل فنی تیم‌ها باشد. متاسفانه افرادی از قلعه نویی انتقاد می کنند که خودشان چند سالی به عنوان مشاور با او همکاری داشته اند، حالا چه شده که تغییر موضع داده‌اند خدا می داند.»


ماجدی با اشاره به بازی حساس استقلال برابر تراکتورسازی گفت: «در این بازی نیاز شدیدی به حضور هواداران داریم. اگر این مسابقه را ببریم قطعا شانس کسب سهمیه را خواهیم داشت. هواداران نباید استقلال را در این مسابقه تنها بگذارند. آنها باید مثل همیشه به کمک تیمشان بیایند. عدم حضور آنها باعث می شود تا سازمان لیگ سکوهای خالی را در اختیار هواداران تیم تراکتور قرار دهد.»


وی ادامه داد: «بازیکنان ما نباید به نتایج تراکتور در لیگ قهرمانان توجهی کنند. آنها برخلاف بازی‌های جام باشگاهای آسیا در لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته اند. استقلال در این بازی کار سختی در پیش دارد اما مطمئنم که می توانیم پیروز میدان باشیم. پیروزی مقابل صبا آنقدر در بازیکنان ما انگیزه ایجاد کرده، که می توانند از سد تراکتور هم بگذرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته