دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 16:54
در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه واحد سقز

ماموستا حسینی: پیشرفت و توسعه سقز مدیون دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به منظور تبریک سال نو با حاج ماموستا حسینی امام جمعه و دکتر نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی و ماموستا ابن خیاط امام جمعه موقت شهرستان سقز دیدار کردند.
کد خبر : 169224

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امام جمعه سقز در این دیدار با آرزوی موفقیت برای جامعه دانشگاهی بویژه واحد سقز در سال نو از تعامل و همکاری واحد سقز با سایر نهادهای کشوری، استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات این شهرستان ابراز خرسندی و اعلام کرد: پیشرفت، تعالی و توسعه شهرستان اکنون مدیون دانشگاه و حضور اساتید دانشگاه در اجتماع است.


دکتر کیوان شافعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز هم با تبریک سال نو و آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی روحانیون معزز شهرستان، حمایت ماموستا حسینی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز را منشاء خیر و برکت دانسته و از خداوند منان برای وی توفیق روزافزون را خواستار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در دیدار با رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز و ماموستا ابن خیاط امام جمعه موقت سقز نیز با تبریک سال نو به ایشان، اظهار کرد: رسیدن به اهداف و ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی سقز حمایت همه جانبه جامعه روحانیت و خیرین شهرستان را می طلبد و امیدواریم ارتباط این واحد دانشگاهی و روحانیون شهرستان بیش از سابق ادامه داشته باشد.



نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در اشاعه فرهنگ اسلامی و توانایی اساتید دانشگاه در تبیین این فرهنگ، گفت: مرکز بزرگ اسلامی سقز مساعدت لازم را در خصوص برگزاری مراسم فرهنگی دانشگاه با این واحد اعمال خواهد کرد.
سپس ماموستا ابن خیاط، امام جمعه موقت شهرستان سقز با تبریک فرارسیدن سال نو، اعلام کرد که حضور نیروی های انسانی متعهد، متخصص و جوان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی مبین تلاش و آینده روشن برای شهرستان بوده و حضور این نیروی های فعال در آینده موجب توسعه شهرستان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته