دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 11:30

تذکر نماینده شاهین شهر: نتایج بررسی درباره قانون مدیریت بحران در بودجه 96 اعلام نشده است/ کمیسیون عمران گزارش حادثه پلاسکو را ارائه کند

نماینده شاهین شهر در تذکری یادآور شد: قانون مدیریت بحران منقضی شده است و در بررسی بودجه امسال مقرر شد معاونت قوانین بررسی و نتیجه را اعلام کند اما تاکنون هیچ اعلام نتیجه‌ای انجام نشد.
کد خبر : 169077

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز _ سه شنبه 15 فروردین ماه_ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به ماده (167) آیین نامه داخلی مجلس، گفت: بر اساس این ماده پس از انقضای زمان آزمایشی اینگونه قوانین اعتبار قانونی نخواهد داشت؛ بنده در حین لایحه بررسی بودجه 96 یادآور شدم که به مدت 3 سال از زمان انقضای قانون مدیریت بحران گذشته و در لایحه بودجه برای آن اعتبار در نظر گرفته شد. در این رابطه مقرر شد معاونت قوانین بررسی و نتیجه را اعلام کند اما تاکنون هیچ اعلام نتیجه‌ای انجام نشد.


وی در تذکر دیگری گفت: مقرر شد گزارش کمیسیون عمران در رابطه با پلاسکو یک ماه بعد یعنی 15 اسفند ارائه شود اما هنوز ارائه نشده است.


علی لاریجانی، رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون عمران گزارش خود را ارائه و درباره قانون مدیریت بحران و اداره قوانین را پیگیری کند که اگر قانون کمبود دارد حتما اصلاح شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته