دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 10:52
سرهنگ رحمانی خبر داد:

٧ نفر کشته نتیجه بی‌احتیاطی راننده زانتیا/ تلفات سنگین تصادف تریلی و ماکسیما در سمنان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تشریح تصادفات مهم طی این هفته پرداخت و گفت: از ابتدای هفته، ٨ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٧ نفرشده است.
کد خبر : 169056

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١:٣٠ بامداد دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، اظهار کرد: تجاوز به چپ راننده سواری زانتیا در کیلومتر ٦٠محور خاش باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کشته شدن ٧نفر شد. در این تصادف همچنین یک نفر مجروح شد.


وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٤ شنبه در استان سمنان اتفاق افتاده، توضیح داد:تصادف بین سواری ماکسیما و تریلی در کیلومتر ٢٩ محور طرود روی داده که متاسفانه ٣ نفر کشته به جای گذاشته است. علت این حادثه تخطی راننده ماکسیما از سرعت مطمئنه بوده است.


در ادامه صحبت‌های رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا را درباره ٦تصادف دیگر میخوانید.


اصفهان: تصادف منجر به حریق


تصادف پژو ٤٠٥ ساعت ١:٣٠ بامداد سه شنبه در کیلومتر ٢٠ جاده شاهین شهر- کاشان باعث مجروح شدن یک نفر شد.علت،توجه نداشتن راننده پژو ٤٠٥ به جلو بوده و خودرو پس از حادثه دچار حریق شده است.


خراسان جنوبی: تصادف تندر٩٠ و وانت پیکان


ساعت ١٦ دوشنبه، تصادفی در کیلومتر ٢٩ بیرجند اتفاق افتاد که یک نفر کشته به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه تندر٩٠ و وانت پیکان اتفاق افتاده و علت آن تجاوز به چپ راننده تندر٩٠بوده است.


کهگیلویه و بویراحمد:واژگونی پژو


ساعت ١٧:٣٠ یکشنبه، راننده یک دستگاه پژو٤٠٥ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دچار واژگونی و باعث مجروح شدن 5نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٤٠ محور دیل آرو رخ داده است.


زنجان: تصادف زنجیره‌ای


این بار تصادفی زنجیره‌ای در کیلومتر ٩٠ محور زنجان-قزوین بین پژو پارس و ٢ دستگاه پراید اتفاق افتاد که باعث مجروح شدن 5 نفر شد. تصادف ساعت ٢٢:٣٠ یکشنبه روی داده است.


اصفهان: واژگونی مینی بوس


ساعت ٨ صبح دوشنبه یک دستگاه مینی بوس هیوندا به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله در جاده لغزنده واژگون شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است.این تصادف در کیلومتر٢٠ محور خمینی شهر-اصفهان اتفاق افتاده است.
این مینی بوس از مبدا خمینی شهر به مقصد پالایشگاه اصفهان و با ٩نفر سرنشین در حرکت بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته