دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 10:37

لشگر غایبان استقلال برابر گسترش فولاد

سرمربی استقلال برای چیدن ترکیب مورد نظرش برابر گسترش فولاد با مشکلات زیادی مواجه است.
کد خبر : 169041

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، استقلال که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوق العاده کار کرده و با کسب 25 امتیاز صدرنشین یک نیمه جدول به حساب می‌آید در دیدار روز پنج‌شنبه خود برابر گسترش فولاد با محرومان و مصدوم‌های زیادی مواجه است که این موضوع کار این تیم را برای کسب 3 امتیازی دیگر بسیار سخت کرده است.


کاوه رضایی که یکی از بهترین پاسورهای لیگ شانزدهم بوده برابر فولاد کارت زرد گرفت تا فرصت حضور در بازی مهم گسترش را از از دست بدهد. وریا غفوری که در بازی تیم ملی برابر چین مصدوم شد و سرمربی استقلال برای آنکه او را در دیدار با لوکوموتیو در لیگ قهرمانان داشته باشد قطعا همانند بازی با فولاد به او استراحت می‌دهد. لئوناردو پادوانی همچنان سرماخورده است و آمادگی لازم برای بازی روز پنج‌شنبه را ندارد چرا که در تمرین امروز سه‌شنبه هم غایب بود. این درحالی است که حضور هرایر مگویان هم که مدت‌هاست با مصدومیت مواجه است در دیدار مقابل شاگردان فراز کمالوند قطعی نشده است و امید نورافکن هم که با محرومیت انضباطی از سوی سرمربی آبی‌ها روبه‌رو شده تا یکی از غایبین حتمی استقلال مقابل گسترش فولاد باشد.


علاوه بر غایبینی که ذکر شد، علیرضا منصوریان هم در این بازی نمی تواند روی نیمکت بنشیند چرا که داور دیدار آبی‌ها با فولاد خوزستان با اخراج منصوریان از روی نیمکت فرصت حمایت سرمربی استقلال از شاگردانش در جریان بازی را از او گرفت. با این حساب استقلال برای آنکه بتواند در تبریز برنده از زمین خارج شود نیاز به همت مضاعف بازیکنان دیگر خود دارد که در دیدارهای قبلی کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند. دیدار رفت دو تیم در تهران با تساوی دو بر دو به پایان رسید و باید دید استقلال می‌تواند تیمی که هفته گذشته موفق شد با متوقف کردن تراکتورسازی، این تیم را ره رده دوم جدول رساند شکست دهد یا اتفاق دیگری در زمین می‌افتد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته