دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهندس محسن هاشمی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

رشد 57 درصدی پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد در استان مازندران

مهندس محسن هاشمی بر برنامه ریزی‌ معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی برای اتمام سریع‌تر پروژه‌های عمرانی دانشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 16895

مهندس هاشمی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره نحوه ساختن ساختمان‌های دانشگاه آمل و بابل گفت: پروژه‌های عمرانی در کل استان مازندران با پیشرفت ۵۷ درصدی در ساخت پروژه‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و البته حدود ۲۶ هزار متر آن‌ها بالای ۸۰ درصد به اتمام رسیده‌اند، اما متاسفانه ساخت ۱۰ هزار متر متوقف شده که در جلسه هیئت امنای این دو دانشگاه با حضور دکتر میرزاده مطرح شد.


وی افزود: دلیل توقف این ۱۰ هزار متر، مشکلات مالی و پیمانکاری بوده است. بعضی دانشگاه‌ها نیز به دلیل کم شدن دانشجویان دیگر احتیاجی به ساخت وساز نداشته‌اند. ولی در جلسه هیئت امنا قرار شد که سریعا به موضوع رسیدگی شود.


هاشمی هم چنین ساحتمان هایی که در سفر دکتر میرزاده به استان مازندران افتتاح شده را جزو پروژه هایی تکمیل شده در یک سال اخیر عنوان و ابراز امیدواری کرد که سایر پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد نیز بر همین منوال پیشرفت داشته و سریع تر به پایان برسند.


معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان بر برنامه ریزی‌ این معاونت برای اتمام پروژه‌های عمرانی دانشگاه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه تمام واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به ساخت و ساز هستند و واحدهایی که از نظر مالی مشکلی ندارند خیلی سریع پروژه‌های عمرانی خود را به سرانجام می‌رسانند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته