دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 14:13
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سپاهان: با ویسی به اهداف خودمان نرسیدیم/ ماندن کرانچار به نتایج هفته‌های اخیر بستگی دارد/ هدف ما کسب مکان چهارم جدول است

محسن طاهری گفت: نیم نگاهی به فینال جام حذفی داریم تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی بتوانیم در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.
کد خبر : 168874

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ابتدای فصل با انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم سعی داشت تا بتواند ناکامی فصل گذشته را جبران کند و در پایان لیگ به عنوانی در شان این باشگاه دست پیدا کند اما ویسی نتوانست انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند و مربی قهرمان فصل گذشته لیگ از سمتش در سپاهان استعفا داد و جایش را به زلاتکو کرانچار مربی موفق چند فصل پیش این تیم داد و این مربی کروات هم در اولین بازی که روی نیمکت سپاهان نشست موفق شد از سد سایپا بگذرد.


محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل جدایی ویسی و حضور دوباره کرانچار در سپاهان گفت: «عبدالله ویسی یکی از صادق‌ترین و بهترین مربیان لیگ است اما ما در باشگاه استراتژی خاصی را دنبال می‌کردیم که با حضور ویسی نتوانستیم به هدف خودمان برسیم. بعضی وقت‌ها بهترین مربیان دنیا نمی توانند در یک تیم قابلیت خودشان را نشان دهند و این نتیجه نگرفتن دلیل بد بودن این مربیان نیست. ویسی هم یکی از مربیان خوب ایران است که متاسفانه در سپاهان شرایط برای کار کردن او مساعد نبود و به دلایل فنی از تیم جدا شد.»


وی ادامه داد: «در مورد حضور کرانچار هم در تیم باید بگویم که این مربی یکی از بهترین مربیانی بود که در سال‌های اخیر در سپاهان کار کرد و ما احساس کردیم که حضور این مربی می‌تواند شوک بزرگی به تیم ایجاد کند. در حال حاضر قرارداد کرانچار تا پایان فصل است و امیدواریم در هفته‌های آینده بتوانیم نتایج خوبی را با این مربی کسب کنیم.»


طاهری در خصوص مشکلات حاشیه‌ای که کرانچار برای مربیگری در ایران داشت افزود: «در حال حاضر که کرانچار روی نیمکت سپاهان است این نشان دهنده این است که او مشکلی برای کار در ایران ندارد و سازمان لیگ هم مجوز فعالیت این مربی را در لیگ ایران صادر کرد.»


مدیرعامل سپاهان در مورد هدف این تیم در هفته های پایانی لیگ بیان کرد: «ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا روحیه تیم را بالا ببریم و از نظر مالی هم بازیکنان و کادر فنی را حمایت کنیم. نتایج 5 هفته پایانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف ما کسب رتبه چهارم جدول است و اگر بتوانیم این مکان را کسب کنیم باید نیم نگاهی به فینال جام حذفی داشته باشیم تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی بتوانیم در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.»


طاهری در رابطه با ادامه کار باشگاه سپاهان با کرانچار در فصل بعد اظهار داشت: «بازی های پیش روی ما در فصل اخیر اهداف ما را برای فصل بعد مشخص می‌کند. اگر تیم در 5 هفته پایانی بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند به طور حتم باب مذاکره برای تمدید قرارداد با کرانچار باز است و اگر این مربی تمایل ادامه همکاری داشته باشد قراردادش برای فصل بعد هم تمدید می‌شود.»


وی در خصوص مذاکرات باشگاههای دیگر با برخی از بازیکنان سپاهان برای فصل بعد گفت: «کرانچار در صورت تمدید قرارداد باید لیست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه اعلام کند و باشگاه هم نهایت تلاشش را می‌کند تا بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کند. بازیکن آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکره شود اما ما هم بیکار نمی‌نشینیم که باشگاههای دیگر بازیکنان ما را جذب کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته