دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1396 - 13:33

40 تروریست داعش در سامرا کشته شدند

جنگنده‌های ارتش عراق با بمباران مواضع تروریست‌های داعش در منطقه سامرا موفق شدند 40 تروریست را بکشند.
کد خبر : 168844

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه سومریه‌نیوز، مرکز رسانه‌ای الاعلام الحربی اعلام کرد: «40 تروریست داعش از جمله رهبرانی که در تدارک انجام عملیات‌های تروریستی در منطقه سامراء بودند با بمباران جنگنده‌های نیروی هوایی عراق در منطقه الجزیره از توابع سامراء کشته شدند.»


در بیانیه الاعلام الحربی آمده است:‌ «بمباران نیروی هوایی عراق به نابودی کامل یک پایگاه نظامی و تعداد زیادی ادوات نظامی منجر شد.»


طبق این گزارش، تروریست‌ها قصد داشتند در منطقه سامراء علیه زائران مرقدهای متبرکه شیعیان عملیات تروریستی انجام دهند. در همین راستا آن‌ها 12 عامل انتحاری و چهار خودروی بمب‌گذاری شده را آماده انجام عملیات تروریستی کرده بودند، اما با انجام عملیات‌ دقیق شناسایی نیروهای اطلاعاتی عراق و رصد مقرهای حضور عناصر داعش در منطقه، هدف اصلی این تروریست‌ها فاش و مواضع داعش و مکان حضور انتحاری‌ها بمباران شد.


در این عملیات، 25 تروریست داعش حاضر در یکی از مقرهای این گروه تروریستی و 15 تن دیگر از این تروریست‌ها که در سایر مقرها حضور داشتند، کشته شدند. همچنین بنا به گفته منابع اطلاعاتی ارتش عراق، در میان کشته‌ها، نام ابودجانه که خود را والی صلاح‌الدین می‌دانست نیز به چشم می‌خورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب