دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1396 - 13:55
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: بازی با ماشین‌سازی، بازی مرگ و زندگی است/ تاکنون به هدفمان نرسیده‌ایم

سرمربی پدیده مشهد گفت: هدف ابتدای فصل ما قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدول بود که تاکنون موفق نشدیم به هدف خودمان برسیم.
کد خبر : 168815

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از نتایج بدی که در اوایل نیم فصل دوم لیگ گرفت در هفته‌های گذشته دست به کار بزرگی زد و با چهار برد پیاپی که کسب کرد خودش را از جمع تیم‌هایی که در خطر سقوط قرار دارند جدا کرد و امید زیادی دارد تا بتواند با کسب امتیازات خوب در 5 هفته پایانی لیگ به هدف ابتدای فصلش برسد.


رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب چهار برد متوالی پدیده در هفته‌های گذشته لیگ برتر گفت: «ما در هفته‌های گذشته تمرکز و تلاش خودمان را بیشتر کردیم و نتیجه همدلی و اتحاد اعضای تیم را در زمین دیدیم که به کسب چهار برد متوالی منجر شد و امیدواریم در هفته‌های پایانی هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.»


وی در خصوص بازی حساس این تیم در هفته بیست و ششم مقابل ماشین سازی در تبریز بیان کرد: «بازی روز جمعه مقابل ماشین سازی، بازی مرگ و زندگی برای این تیم تبریزی است. اگر ماشین سازی در این بازی نتواند امتیازات لازم را کسب کند شاید دیگر شانسی برای بقا نداشته باشد. فرهاد کاظمی مربی است که همیشه نشان داده در شرایط سخت می‌تواند تیمش را نجات دهد. همه این مسائل کار را برای ما سخت می‌کند اما ما هم به دنبال کسب سه امتیاز از این بازی هستیم.»


سرمربی پدیده در رابطه با این مساله که تا پایان هفته بیست و پنجم به اهداف مدنظر باشگاه رسیده است یا خیر افزود: «هدفی که ما در ابتدای لیگ دنبال می‌کردیم قرار گرفتن در جمع 6 تیم بالای جدول بود که بنا به دلایلی تاکنون موفق نشدیم به این جایگاه برسیم. تمام نگاه ما به پنج هفته پایانی است و هنوز هم می‌توانیم به جمع تیم‌های بالای جدول صعود کنیم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که به این مساله دست پیدا کنیم.»


مهاجری در خصوص برنامه‌هایش برای فصل بعد لیگ برتر گفت: «در حال حاضر تمام تمرکزم را روی هفته‌های پایانی لیگ گذاشتم و هیچ برنامه‌ای برای فصل بعد ندارم. در مرحله اول باید پدیده را در پایان لیگ به جایگاه واقعی خودش برسانم و بعد از آن برای فصل بعد فوتبالی خودم تصمیم گیری کنم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته