دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1396 - 12:40
رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

آماده‌باش بیش از 6 هزار امدادگر در بازگشت مسافران نوروزی

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آماده‌باش بیش از 6 هزار امدادگر جهت بازگشت مسافرین نوروزی گفت: همزمان با روز طبیعت نیز نیروهای هلال‌احمر در تفرجگاه‌ها جهت ارائه خدمت به حادثه‌دیدگان حضور دارند.
کد خبر : 168636

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در تشریح طرح ملی امداد و نجات در ایام نوروز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تاکنون در این مدت بیش از 211 ماموریت توسط امدادگران هلال‌احمر صورت گرفته است که 48 درصد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.


وی افزود: در این مدت بیش از 1400 نفر امدادرسانی شده و 135 مسافر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند. همچنین 568 مصدوم به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.


رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اسکان 328 مسافر طی 24 ساعت گذشته در پایگاه‌های امداد و نجات، گفت: تیم‌های امدادی در روز طبیعت و همزمان با بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده‌اند.


سلیمی، گفت: امدادگران سیار نیز در تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی حضور یافته و اقدامات لازم را جهت کمک به مردم حادثه‌دیده انجام می‌دهند.


وی اضافه کرد: در روز طبیعت بیش از 6250 نیروی عملیاتی به مسافران نوروزی در سراسر کشور خدمات لازم را ارائه می‌دهند و بالگردهای امدادی جهت پاسخگویی به سوانح احتمالی به حالت آماده‌باش هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته