دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1396 - 12:00

عبداللهی: کاری به نتایج تیم های دیگر نداریم/ حاشیه در استقلال جایی ندارد

سرپرست تیم استقلال گفت: هدف استقلال تبدیل شدن به تیمی موفق بود که در هفته های اخیر این اتفاق افتاده است.
کد خبر : 168610

نصرالله عبداللهی درباره پیروزی استقلال برابر فولاد خوزستان به خبرنگار ورزشی آنا،گفت: «خوشحالم در روزی که حریفان بالای جدولی امتیاز از دست دادند، موفق شدیم برنده شویم و 3 امتیاز حیاتی برابر تیم آماده فولاد بگیریم. البته استقلال بدون توجه به نتایج حریفان خود فقط به دنبال موفقیت در بازی های خود است و تلاش می کند تا با پیروزی های متوالی هوادارانش را شادمان کند.»


او ادامه داد: «بردهای پیاپی استقلال مزد اعتمادی است که هواداران به تیم خود داشتند و در روزهایی که بازیکنان نیازمند فرصت برای هماهنگی بودند حمایت طرفداران به آنها کمک کرد. این پشتیبانی استقلال را به رده دوم جدول رسانده و در ادامه هم تمامی اعضای تیم تلاش خواهند کرد تا در بازی های باقیمانده بهترین نتیجه را بگیرند. امیدوارم که کسب 3 امتیازهای بعدی استقلال را به بهترین جایگاه ممکن برساند.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه چقدر امیدوار است تا ناکامی های پرسپولیس در هفته های بعدی ادامه یابد، تصریح کرد: «ما کاری به هیچ تیمی نداریم و تنها دیدارهای خودمان برای مان اهمیت دارد. هدف استقلال تبدیل شدن به تیمی موفق بود که در هفته های اخیر این اتفاق افتاده است. از حالا هم به بازی در تبریز با گسترش فولاد فکر می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در این بازی مهم برنده شویم و روند رو به رشدمان را حفظ کنیم. گسترش حریف بسیار خوبی است و دیروز موفق شد تراکتورسازی را متوفق کند. باید تلاش زیادی برای نتیجه گرفتن برابر این تیم از خود نشان دهیم.»


وی درباره اخراج منصوریان از روی نیمکت در دیدار دیروز برابر فولاد خوزستان اظهارداشت: «ما در آن لحظه اصلا متوجه نشدیم دلیل اخراج منصوریان چه بود. او کاری نکرد که داور بخواهد او را از روی نیمکت اخراج کند. به نظرم تیم داوری در این صحنه اشتباه کرد و ممکن بود این تصمیم غلط به تیم لطمه بزند که خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و 3 امتیاز را گرفتیم.»


عبداللهی درباره درگیری امید نورافکن و یعقوب کریمی در نیمکت استقلال بیان داشت: «متاسفانه نورافکن که به خاطر شرایط و حساسیت بازی از تعویض خود ناراحت بوده و دوست داشته به تم کمک کند بطری آب را به زمین کوبیده که این بطری با کریمی برخورد کرده است. وظیفه نورافکن بوده ه بابت کار غلط خود عذرخواهی می کرده که این کار را انجام نداده و با کریمی دچار مجادله شده است. این چنین کارهایی در استقلال جایی ندارد و مسلما کادرفنی تیم و در راس آن علیرضا منصوریان تصمیم گیری لازم را در این زمینه انجام می دهد. نباید مسائل حاشیه ای برای تیم موفق استقلال به وجود آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب