دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1396 - 18:47

کریمی: امتیاز خوبی از پرسپولیس گرفتیم/ عیدی خوبی را به هواداران دادیم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: خدا پدر بازیکنان مصدوم را بیامرزد که خودشان را به این بازی رساندند.
کد خبر : 168586

به گزارش گروه ورزشی آنا، فیروز کریمی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود. هیجان های خاص خودش را داشت. حقیقت این بود که وقتی 30 روزه پیدا کردیم تا تمرینهای خوبی انجام بدهیم. قبل از آن هر 4-5 روز مسابقه داشتیم.


وی افزود: برای اینکه بتوانیم جوابگوی مردم باشیم تا روز 29 اسفند تمرین کردیم و بعد از دو روز تعطیلی تمرینات را در سال جدید آغاز کردیم. به عیسی زاده هم گفتم این تیم نفت با این توانایی بالاتر نخواهد رفت. با این حال حمایت همه دست اندرکاران را نیاز داریم این برد مال همه بود مسئولان شهر، رسانه‌ها و ... یک حمایت و تشویق سالم و سازنده کار را به جایی رساند که از پرسپولیس امتیاز خوبی گرفتیم.


سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: گفتاز شانس ما پرسپولیس همه بازیکنانش را هم در اختیار داشت. خدا پدر بازیکنان مصدوم را بیامرزد که خودشان را به این بازی رساندند و بازیکنان ما غیرت به خرج دادند و عیدی خوبی را به هواداران دادیم و از ما این برد را قبول کنند و این برد را به آنها تقدیم می‌کنیم. این سال تنها سالی است که در لیگ از اول سال تخت جمشید تا امروز هیچ سالی به این مسابقات فشرده نبود. برای رسیدن به رتبه تک رقمی لیگ اینقدر فشرده و سنگین نبود. سیاه جامگان هم مقابل استقلال از پیش بازنده نبوده و تلاش می‌کنیم تیم را حفظ کنیم تا امانت را به مردم خوب آبادان بدهم. آبادان هواداران خوبی دارد اما این تماشاگر یاردوازدهم بود.


او درباره اینکه برخی معتقد بودند که مدیرعامل باشگاه دوست ندارد این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، گفت: چطور این حرف را می‌زنند؟ بعد از اینکه حکم محرومیت به ما ابلاغ شد، عیسی‌زاده به فاصله 18 دقیقه درخواست اعتراض به کمیته استیناف کرد. ممکن است ما با تماشاگرانمان به مثل اعضای یک خانواده مشکل داشته باشیم ولی باید فرهنگ‌سازی شود و آنها به تمرینات ما بیایند.


کریمی درباره درگیری با یک هوادار در نیمه دوم اظهار داشت: درگیری لفظی یعنی چه؟ او به من گفت ما یک پیرمردی داریم که اینجا بیهوش است و آب می‌خواهد و من هم گفتم مگر من مسئول آب هستم؛ همین بود. ما دعوایی نداشتیم و فکر می‌کنم اگر این اتفاق را توضیح نمی‌دادم، شما می‌گفتید چاقوکشی شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته