دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1396 - 16:30

مولایی هم مقابل روسیه ایپون شد/ احتمال کسب برنز در صورت شکست حریف انگلیسی

سعید مولایی نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم تیم ملی جودو مقابل نماینده روسیه ایپون شد و برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف نماینده انگلیس برود.
کد خبر : 168575

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا از فارس، دومین روز از مسابقات گرندپریکس گرجستان در حالی به میزبانی شهر تفلیس در حال برگزاری است که امروز دو نماینده کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، اما سومین نماینده کشورمان یعنی سعید مولایی جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان وارد تاتامی تفلیس شد. وی دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در ادامه مسابقات با شکست نمایندگان گرجستان و قزاقستان به مرحله بعدی راه یافت.


مولایی در سومین مبارزه خود مقابل نماینده روسیه ایپون شد. وی برای رسیدن به مدال برنز امروز باید نماینده انگلیس را شکست دهد.


محمد بریمانلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم و سبحان رسولی نماینده وزن منهای 81 کیلوگرم دو جودوکاری بودند که هر دو با شکست مقابل حریفان خود از گردونه مسابقات حذف شدند.


در نخستین روز از این مسابقات نیز بهزاد وحدانی نماینده وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی کشورمان به خاطر اینکه دور اول با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو شده بود، حریف خود را به رسمیت نشناخت و از دور مسابقات کنار رفت.


در ادامه مسابقات روز نخست محمد عباس‌نژاد دور اول با قبول شکست مقابل جودوکاری از کشور مغولستان از دور مسابقات حذف شد و قاسم نوری‌زاده نیز در وزن 66 کیلوگرم در دور دوم مقابل نماینده کشور آذربایجان شکست خورد و او نیز از گردونه مسابقات حذف شد. تا این لحظه 5 نفر از جودوکاران کشورمان از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند.


این مسابقات از 11 تا 13 فروردین‌ماه به میزبانی تفلیس پیگیری می‌شود و تیم ملی کشورمان با 11 جودوکار راهی این مسابقات شده است. محمد منصوری و زکریا به‌عنوان سرمربی و مربی کنار این تیم به این مسابقات اعزام شده‌اند.


جودوکاران کشورمان پس از پایان این مسابقات طی روزهای 14 تا 16 فروردین‌ماه در کمپ تمرینی تفلیس حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/

برچسب ها: جودو سعید مولایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته