دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1396 - 10:00

بختیاری: پرسپولیس زودتر از موعد قهرمان می شود/ امیدوارم با گل طارمی تیم ملی به جام جهانی صعود کند

بازیگر سرخ پوش سینمای ایران گفت:هنوز 3 بازی در آسیا باقی مانده و پرسپولیس با پیروزی در آن بازی ها به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می کند.
کد خبر : 168296

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، یکی از بازیگرانی که همواره حمایت خود را به صورت علنی از تیم پرسپولیس انجام داده بهنوش بختیاری است. او در جشن های مختلف سرخ ها حضور داشته و علاقه خود ا به تیم محبوبش نشان داده است. در حقیقت می توان بختیاری را پرچم دار بازیپران زن طرفدار پرسپولیس در مکان های مختلف از جمله فضای مجازی دانست.


این بازیگر پرسپولیس در خصوص اینکه چگونه به تیم سرخ پوش پایتخت علاقه مند شده به خبرنگار آنا گفت: «من در خانواده ای پرسپولیسی بزرگ شدم. پدرم طرفدار پرسپولیس بود و من هم از زمانی که فوتبال را شناختم، حس کردم که پرسپولیس را بیشتر از هر تیم دیگری دوست دارم. الان هم به انتخاب درستی که داشتم، افتخار می کنم و خوشحالم یکی از طرفداران پرسپولیس هستم.»


او در مورد اینکه به نظر می رسد پرسپولیس پس از سال ها بتواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: «خیلی لذت دارد وقتی از نیم فصل مشخص است که تیمت قهرمان لیگ می شود و تیم های دیگر برای دوم شدن تلاش می کنند. پرسپولیس پس از قهرمانی با افشین قطبی چند بار تا یکقدمی جام قهرمانی رفت اما هربار مشکل غیرمنتظره ای به وجود آمد که نگذاشت این تیم قهرمان شود. البته رقیبان هم خوش شانس بودند. خوشبختانه این دفعه بدون هیچ چون و چرایی مشخص است که جام قهرمانی به پرسپولیس می رسد.»


بختیاری درباره اینکه برانکو موفق شد پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر نزدیک کند، عنوان کرد: «من قبلا با برانکو مصاحبه کرده و از او قول قهرمانی را گرفته بودم. خوشحالم که او به قولش عمل کرد و پرسپولیس چند هفته زودتر قهرمانی لیگ می شود. برانکو توانایی آن را دارد که با پرسپولیس قهرمانی آسیا را هم به دست آورد. من و تمامی هواداران پرسپولیس حامی برانکو و تیمش هستیم و امیدواریم هرچه زودتر جام قهرمانی بالای سر بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.»


بازیگر سرخ سینما و تلویزیون ایران در واکنش به شکست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «باخت هم بخشی از مسابقه است و بعضی مواقع به تیم کمک بیشتری می کند. هنوز 3 بازی در آسیا باقی مانده و پرسپولیس با پیروزی در آن بازی ها به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود می کند. تیم برانکو آن قدر بازیکن خوب دارد که بتوانند در دیدارهای باقیمانده امتیازات از دست رفته را جبران کنند.»


او درباره شکست پرسپولیس در دربی 84 و اینکه قبل از آن برای پرستو صالحی استقلالی کری خوانده است، اظهارداشت: «اتفاقات دست به دست هم داد تا استقلال دربی را ببرد. با این حال من به این تیم تبریک می گویم چون آنها بهترین تیم ایران را شکست دادند. به طور حتم در دربی بعدی استقلال شانسی برای برنده شدن ندارد چون همیشه اتفاقات به یک تیم کمک نمی کند. با پرستو صالحی هم فقط زمانی که همدیگر را می بینیم درباره استقلال و پرسپولیس حرف می زنیم.»


بختیاری درباره تیم ملی هم گفت: «خیلی خوشحالم که تیم کی روش در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد. خوشحالی بیشترم هم به خاطر آن است که گل های پیروزی برابر قطر و چین که کمک زیادی به تیم ملی برای صعود به جام جهانی کرده را مهدی طارمی پرسپولیس زد. امیدوارم که با گلزنی مجدد طارمی برابر ازبکستان ایران به جام جهانی روسیه برسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته