دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1396 - 12:09
دو خبر/

دیدار رئیس واحد جهرم با نماینده مجلس و مسئولان جهرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان دیدار کرد.
کد خبر : 168287

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید کورش سرورزاده در این دیدار درباره مسائل و مشکلات واحد جهرم با مسئولان به رایزنی پرداخت و مسئولان جهرم نیز درباره رفع مشکلات این واحد قول مساعد دادند.


با توجه به ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی نیز رئیس و رئیس اداره فارغ‌التحصیلان واحد جهرم از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ششم فروردین برای تسهیل امور و تایید و برابر با اصل کردن مدارک تحصیلی متقاضیان ثبت‌نام در شورای اسلامی شهر و روستا در محل کار خود حضور داشتند.


اعزام کاروان زیارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم به عتبات عالیات


دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در قالب یک کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،در این سفر معنوی دانشگاهیان واحد جهرم توفیق یافتند تا لحظه سال تحویل را در بین الحرمین در کربلای معلی و در کنار بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قمربنی هاشم حضرت اباالفضل العباس(ع) آغاز کرده و برای سلامتی خود و خانواده و رفع مشکلات جهان اسلام دعا کنند.


در این سفرروحانی که در قالب کاروان های نهاد معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شده بود برنامه های مختلف فرهنگی ،مذهبی اجرا شد .


در یکی ازاین برنامه ها مصیب زارعیان از کارکنان واحد جهرم توانست در مسابقه دلنوشته های عارفانه مقام برتر را کسب کرده و در مراسمی که با حضور همه کاروان های زیارتی و معاون بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد انگشتر نقره با نگین سنگ قبر آقا اباعبداله که 70 سال پیش تعویض شده بود به ایشان اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته