دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 فروردين 1396 - 11:21

الله کرم باز هم آمد/ ثبت نام در روز آخر، از مهرعلیزاده تا افشاگر املاک نجومی

صبح امروز _ یکشنبه 6 فروردین_ حسین الله کرم، ولی الله شجاع پوریان و گروهی از اعضای فعلی شورای شهر برای حضور در انتخابات شورای شهر آینده تهران، ثبت نام کردند.
کد خبر : 167765

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، از ساعتی پیش هفتمین روز ثبت نام انتخابات پنجمین شوراهای شهر و روستا در محل فرمانداری های هر شهرستان آغاز شده است.


الله کرم برای بار دوم آمد


دقایقی قبل حسین الله کرم عضو شناخته شده انصار حزب الله با حضور در فرمانداری تهران اقدام به ثبت نام کرد البته الله کرم که در نخستین روز سال جاری نیز در فرمانداری تهران حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: دفعه قبل نام نویسی نکردم و این بار برای این کار به محل نام نویسی نامزدهای شورای شهر تهران آمده ام، با این کار دو بار تیتر می شوم که این خوب است.


وی خطاب به خبرنگاران ادامه داد: بعد از ثبت نام خبر خوبی برای شما دارم.


الله کرم همچنین تاکید کرد: بعضی می‌خواهند چهره ای "مختلف" از من نشان دهند.


وی در این باره تصریح کرد: آنها که از زاویه پایین از بنده عکس گرفتند، می‌دانند!


نامزدی مدیرمسئول روزنامه همدلی


ثبت نام کننده بعد، ولی الله شجاع پوریان مدیرمسئول روزنامه همدلی بود که به همراه محمدعلی وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد.


شورایی ها هم ثبت نام کردند


احمد مسجدجامعی نیز صبح امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد. وی که عضو کنونی شورای شهر تهران نیز هست، چندی پیش برای تکیه زدن بر صندلی ریاست کتابخانه ملی استعفا داد، اما بعد از وقوع حادثه پلاسکو استعفای خود را پس گرفت و ثبت نام امروز نشن از میل او برای استمرار حضور در شورای شهر تهران دارد.


احمد دنیامالی (رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران) نیز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.


پرویز سروری دیگر عضو فعلی شورای شهر تهران است که با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد. سروری که سابقه حضور در مجالس هفتم و هشتم نماینده مردم تهران بود، اکنون رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران است.


همچنین محسن مهرعلیزاده که در دولت دوم اصلاحات رئیس سازمان تربیت بدنی بود و فاطمه راکعی صبح امروز با حضور د رمحل فرمانداری تهران برای شرکت در انتخابات پنجمین شورای شهر تهران ثبت نام کردند.


یاشار سلطانی مدیر سایت معماری نیوز و افشاکننده اسناد مربوط به تخلفات شهرداری تهران و املاک نجومی هم رسما اعلام نامزدی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته