دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رکورد فروش بلیت در پردیس کوروش شکست

شب گذشته پردیس کوروش توانست رکورد فروش فیلم‌های در حال اکران را بشکند و در یک روز 220 میلیون تومان بلیت بفروشد.
کد خبر : 167747

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا از آی سینما، درحالی که آمار ارقام فروش فیلم‌های سینمایی در نوروز امسال نشان دهنده افت فروش فیلم‌های در حال اکران نسبت به نوروز 95 است، پردیس سینمایی کوروش که طی دو سال گذشته عنوان پرفروش ترین سینمای ایران را به خود اختصاص داده ، شب گذشته توانست رکورد فروش فیلم‌های در حال اکران را بشکند و در یک روز 220 میلیون تومان بلیت بفروشد.


با آغاز اکران نوروزی فیلم‌های سینمایی ، بسیاری پیش پیش بینی می‌کردند که به دلیل عدم پخش تبلیغات ماهواره‌ای، فیلم‌های امسال نسبت به نوروز 95 با افت فروش مواجه شوند. با گذشت چند روز از نمایش 5 فیلم اکران نوروز، این فیلم‌ها در مقایسه سال گذشته در عمل با افت فروش محسوسی مواجه شدند و نتواستند طوفانی در گیشه سینماها به راه بیندازند.


اما پردیس کوروش، که در سال‌های اخیر به عنوان پرفروش ترین سینمای کشور معرفی شده است، شب گذشته توانست رکورد فروش فیلم‌های سینمایی در یک روز را بشکند.


این پردیس سینمایی در چهارمین روز از فرودین ماه سال 96 در مجموع توانست 220 میلیون تومان فروش کند و رکورد فروش روزانه یک سینما را که پیش‌تر هم در اختیار خودش بود را جا به جا کند. پیش از این پردیس کوروش با فروش 213 میلیون تومانی رکورددار فروش فیلم‌های سینمایی در یک روز را در اختیار داشت،.


با توجه به این خبر، همچنان می‌توان امیدوار بود که فیلم‌های سینمای ایران با آغاز دومین هفته فروردین ماه افزایش مخاطب روبرو شوند. سال گذشته هم فیلم‌های سینمای ایران با آغاز دومین هفته از فرودین ماه با افزایش فروش بی سابقه‌ای روبرو شدند و به طور مثال «من سالوادور نیستم» در میانه تعطیلات نوروزی به رکورد فروش 500 میلیون تومانی تنها در یک روز رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته