دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1396 - 12:33

محسن هاشمی: در مورد شهردار شدنم، صحبتی نمی‌کنم/ انتخابم برای سرلیستی خیلی مهم نیست

فرزند آیت الله هاشمی اعلام کرد: با توجه به  نظرات مثبت گروه های سیاسی و توصیه ها و دعوت مردم در انتخابات حاضر شدم و از این که نامم در لیست باشد، استقبال می کنم.
کد خبر : 167673

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی بعد از ثبت نام برای پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در صورت حضور در شورای شهر، تجارب خود در حوزه شهری و به خصوص حمل و نقل عمومی را به مردم ارائه خواهم کرد.


وی با بیان این که مدتی است توصیه ها و دعوت هایی برای حضورم در انتخابات از سوی عموم مردم شده است، گفت: انتخابم برای سرلیستی خیلی مهم نیست؛ چراکه به دلیل تعدد کاندیداها قطعا شاهد ارائه لیست های متعدد هستیم که لیستها می‌توانند اعضا و کاندیدای مشترک داشته باشند .


فرزند آیت الله هاشمی تصریح کرد: من از اینکه نامم در لیست باشد استقبال می‌کنم؛ چراکه نشان دهنده اعتماد گروه های سیاسی است، با برخی گروه های سیاسی مشورت کردم و با توجه به نظرات مثبت آنها و توصیه ها و دعوت مردم در انتخابات حاضر شدم.


محسن هاشمی همچنین یادآور شد: در مورد شهردار شدنم، صحبتی نمی‌کنم؛ چرا که صحبت زود است و براساس قانون باید اعضای شورا انتخاب کنند، صحبت در مورد شهردار بعدی، موضوع انحرافی است.


وی در پایان درباره مدیریت شهرداری در دوره محمدباقر قالیباف گفت: رکورد طولانی ترین مدیریت در شهرداری تهران برای ایشان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته