دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1394 - 12:53

وطن‌دوست: چهار شرکت کننده از سه کشور از رالی مرک حذف شدند

رئیس کمیته فنی فدراسیون اتومبیلرانی گفت: چهار شرکت کننده از سه کشور به خاطر همولوگ نبودن (مطابق نبودن با استانداردهای روز جهانی به منظور امنیت بالا) از رقابت های رالی مرک حذف شدند.
کد خبر : 16767

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رامین وطن دوست بابیان این مطلب گفت: تست فنی خودروهای 13 شرکت کننده در رقابت های رالی خاورمیانه انجام شد که در این تست ها، سه کشور از شرکت در رالی مرک به دلیل همولوگ نبودن اتومبیل های آنها از دور رقابت، حذف شدند. دو تن از شرکت کنندگان از ایران، یک شرکت کننده از عمان و یک شرکت کننده از قطر ورزشکارانی بودند که از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.


وطن دوست افزود: اتومبیلران زن قطری نیز به دلیل نقص فنی نمی تواند در رالی مرک شرکت کند. البته وی تا امروز (پنجشنبه ) و قبل از آغاز این مسابقات، فرصت دارد نقص فنی موجود را برطرف و در رقابت ها شرکت کند. تا به این لحظه وی از رقابت در رالی مرک حذف شده است. علت حذف این خودروها به دلیل همولوگ نبودن (مطابق نبودن با استانداردهای روز جهانی به منظور امنیت بالا) بوده است.


وی ادامه داد: حذف این خودروها با حضور لوکا گیبلو نماینده فنی فدراسیون اتومبیلرانی جهانی انجام شد.


رالی خاورمیانه از امروز با حضور 10 شرکت کننده خارجی از محل پارکینگ تخت جمشید آغاز می شود و با عبور از شهرهای مرودشت، تخت جمشید، اسماعیل آباد، دریاچه آباده تشک، ارسنجان، ولی آباد، روستای میج در پارکینگ تخت جمشید به پایان می رسد. همچنین مسابقات قهرمانی کشور نیز با حضور 11 شرکت کننده که دو نفر از آنان زن هستند به طور همزمان با رالی خاورمیانه برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب