دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1396 - 11:22

یوفا بارسلونا را جریمه کرد؛ ۱۹ هزار یورو جریمه در پی هجوم نیمکت نشینان بارسا

ورود کادر فنی و نیمکت نشینان بارسلونا به زمین بازی پس از ششمین گل این تیم مقابل پاریسن ژرمن برای این تیم دردسر ساز شد و یوفا این تیم را به خاطر این تخلف جریمه کرد.
کد خبر : 167545

به گزارش گروه ورزشی آنا، بارسلونا در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار رفت مقابل پاریسن ژرمن با نتیجه ۴-۰ شکست خورد اما در دیدار برگشت در ثانیه های پایانی موفق شد نتیجه دیدار رفت را جبران کند تا همچنان به کار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.


بارسلونا در حالی به این رقابت ها بازگشت که تا دقیقه ۸۷ با نتیجه ۳-۱ از حریف پیش بود و در مدت ۸ دقیقه نیاز داشت ۳ بار به گل برسد، این تیم در ثانیه های پایانی موفق شد گل ششم خود را به ثمر برساند تا جواز حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. با این حال ورود کادر فنی بارسلونا پس از گل روبرتو باعث شد تا یوفا این تیم را جریمه کند.


این جریمه تنها به دلیل ورود کادر فنی این تیم به زمین در نظر گرفته نشده است، ۵ بازیکن بارسلونا در این دیدار کارت زرد دریافت کردند تا یوفا بخاطر هدایت نا مناسب این تیم بر مبلغ معمول اینگونه جرایم بیافزاید و مجموعا بارسلونا را ۱۹ هزار یورو جریمه کند.


بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس برود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته