دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 فروردين 1396 - 17:26
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد

آماده باش مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی در ایام نوروز

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارائه خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی در ایام نوروز خبر داد و گفت: مراکز درمانی تامین‌اجتماعی سراسر کشور با تشکیل ستاد نوروزی مدیریت‌های درمان، برای استمرار و ارائه خدمات در تعطیلات نوروز، در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر : 167483

محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد تشکیل ستاد نوروزی مدیریت درمان تامین اجتماعی اظهار کرد: در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در ایام نوروز با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح آماده باش نوروزی واحدهای درمانی تامین اجتماعی را اجرا می‌کنیم. براین اساس باید مراکز درمانی شبانه‌روزی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی به صورت تمام‌وقت به مراجعه کنندگان و بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه کنند.


وی افزود: با توجه به جمعیت و میزان مسافرپذیری هر یک از شهرهای کشور، در هر استان یک یا چند مرکز درمانی در طول روز آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان است. البته در سال‌های قبل نیز چنین تمهیداتی برای بیمه شدگان در نظر گرفته شده بود و امسال نیز همانند روال سال‌های قبل اجرا می شود.


همتی در مورد نحوه اطلاع رسانی به هموطنان از مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: با توجه به آماده باش بودن مراکز درمانی تامین اجتماعی نسبت به ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و بیماران اسم و نشانی هر یک از مراکز از طریق پلاکارد در سطح شهر و ورودی‌های هر شهر و اعلام رسانه‌های محلی به اطلاع هموطنان می رسد تا از آدرس این مراکز مطلع شوند.


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در مورد نحوه نظارت بر ارائه خدمات مراکز یادشده اظهار کرد: در طول ایام نوروز مدیران درمان و روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی موظفند نسبت به نظارت بر ارائه خدمات مراکز درمانی نظارت کنند و در صورت بروز مشکل سریعا نسبت به رفع و حل آن اقدام کنند.


وی در مورد نحوه مرخصی گرفتن پرسنل تامین اجتماعی در این ایام بیان کرد: مرخصی کارکنان و کادر تخصصی مراکز درمانی با هماهنگی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی صورت می‌گیرد و به نوعی برنامه ریزی صورت گرفته تا ضمن ارائه خدمات درمانی به بیماران از بروز اختلال و کاستی در خدمت رسانی به بیماران به خصوص بخش اورژانس جلوگیری شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته