دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1396 - 13:24

نماینده تهران: اقتصاد مقاومتی باید به یک رویکرد دائمی در کشور تبدیل شود/ نامگذاری رهبری راهگشا خواهد بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: پیام مقام معظم رهبری نشان می دهد که توجه و اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی باید به یک رویکرد دائمی در کشور ما تبدیل شود. تاکید ایشان نیز مانند گذشته راهگشا خواهد بود.
کد خبر : 167338

محمدرضا بادامچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا افزود: با توجه به این نکته که وضع واحدهای تولیدی دریکی دو سال گذشته و به‌ویژه بعد از برجام به تدریج رو بهبود است، نامگذاری ایشان برای تداوم بهبود شرایط مفید خواهد بود.


عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه واحدهای تولیدی به کمک دولت و مجلس باید در سال جدید به بازسازی خود ادامه دهند، تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی های روز دنیا را برای افزایش تولید و راندمان کاری و ایجاد اشتغال بسیار ثمربخش خواهد بود.


وی ادامه داد: اشتغال و تولید ملی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه ما بود که به نظر من مقام معظم رهبری به‌موقع به این موضوع اشاره و تاکید کردند.


بادامچی درباره نقش مجلس در پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیز گفت: مجلس در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی مانند گذشته تمام تلاش خود را خواهد کرد که اقتصاد مقاومتی مساله اول و اصلی کشور باقی بماند. در سال 96 دو انتخابات بزرگ در کشور برگزار می‌شود که از این بین انتخابات شوراها که زیر نظر مجلس اداره می‌شود، وقت زیادی از مجلس می گیرد. مجلس بعد از گذراندن انتخابات دوباره با قدرت به مساله اقتصاد مقاومتی باز می‌گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته