دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1396 - 12:01

رئیس جمهوری وارد استان خراسان جنوبی شد/ روحانی: همه باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم

رئیس جمهوری به منظور افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی و زیربنایی ، وارد استان خراسان جنوبی شد.
کد خبر : 167328

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه و در دومین روز از سال ٩٦ ، به منظور افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و تولیدی، وارد استان خراسان جنوبی شد.


رئیس‌جمهوری در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند از سوی استاندار و امام جمعه بیرجند و جمعی از مقامات و مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.


روحانی در فرودگاه بیرجند و در جمع خبرنگاران، با تبریک سال جدید به ملت ایران و مردم خراسان جنوبی، گفت: امسال ان‌شاء‌الله سال نعمت و رحمت برای همگان خواهد بود.


رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه همه سال‌ها باید سال پیشرفت ملت ایران باشد، به نامگذاری سال ٩٦ از سوی رهبر معظم انقلاب ، تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال" اشاره کرد و افزود: همه باید در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.


روحانی با بیان اینکه در سفر به استان خراسان جنوبی که یکی از استان‌های مهم مرزی کشور است، همه قول ها و وعده هایی که به مردم داده شده و نیز طرح هایی که باید افتتاح شده و یا تکمیل شود، مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار داشت: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان خراسان جنوبی باشد.


افتتاح و بازدید از کارخانه سیمان باقران درمیان و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی از طریق ویدئو کنفرانس از جمله برنامه‌های روحانی در سفر به استان خراسان جنوبی خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته