دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 فروردين 1396 - 14:58
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

ورودی‌های پایتخت به خوبی میزبان مسافران نوروزی است       

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی در جذب مسافران نوروزی کارساز بوده است و  نقش  رسانه ملی و همکاری رسانه‌ها در اطلاع رسانی و معرفی پایتخت ، انکار نشدنی است .                                                                          
کد خبر : 167260

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران امروز در بازدید از ستاد گردشگری گفت:چند سال است که مدیریت شهری تهران بر گردشگری و میزبانی از مسافران نوروزی تاکید می‌کند. بر این اساس مراکز اسکان در نقاط اصلی پایتخت و ورودی‌های شهر به خوبی میزبان مسافران نوروزی بوده و رضایت مسافران را به همراه داشته است.


وی افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای آگاهی و راهنمایی شهروندان و معرفی اقدامات گردشگری، به خوبی انجام شده است. مراکز اسکان رایگان، به نحو مطلوبی به میزبان مسافران بوده و امروز در بازدید از مراکز اسکان، شاهد استقبال مردم بسیاری از شهرهای مختلف بوده‌ایم.


ناصحی بیان کرد: وجه تمایز خدمات ستاد گردشگری شهرداری تهران نسبت به سایر ارگا‌ن‌ها در نحوه خدمات رسانی است . سازمان‌هایی مانند آموزش و پرورش هر ساله میزبان کارمندان تحت نظر خود در استان‌های مختلف است اما ستاد گردشگری تهران این امکان را فراهم کرده که فارغ از هرگونه شرط شغلی ، امکان اسکان مسافران نوروزی صورت گیرد.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: تنوع در نحوه برگزاری تورهای تهرانگردی موجب استقبال افراد زیادی شده است که گویای ظرفیت گردشگری پایتخت است.


وی در پایان گفت: وجود اماکن تاریخی در تهران، گویای قدمت این شهر است اما به دلیل عدم شناخت ظرفیت های پایتخت، از آن غافل شده ایم. اطلاع رسانی در رسانه ملی و همکاری جراید با ستاد گردشگری می تواند کمک بزرگی به معرفی پایتخت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب