دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1394 - 18:05
در بازدید دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان مطرح شد؛

استقبال کارخانجات دارویی مهبان از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم دارویی

دبیر شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس واحد علوم دارویی و هیئتی از واحدهای تهران مرکزی و علوم دارویی از کارخانجات دارویی مهبان بازدید کردند.
کد خبر : 16709

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید رضا زیتون‌نژاد مشاور ریاست و دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد، دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی، مهندس محبتی معاون اداری- مالی واحد علوم دارویی، دکتر توحید‌پور رستم معاون عمران واحد تهران مرکزی، دکتر مسعود صانعی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست واحد تهران مرکزی و تعدادی از کار‌شناسان و مسئولان فنی و اقتصادی واحدهای تهران مرکزی و علوم دارویی از کارخانجات دارویی مهبان بازدید کردند.


این بازدید به دنبال طرح و تصویب موضوع سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در صنعت داروسازی پس از هماهنگی‌های به عمل آمده انجام شد.


بازدیدکنندگان با بازدید از بخش‌های تولید و آزمایشگاهی، از توضیحات کامل در ارتباط با فعالیت‌ها و تولید مواد اولیه و محصولات نهایی نظیر انواع قرص، کپسول و ویال تزریقی که توسط مدیران بخش‌ها ارائه شد بهره‌مند شدند.


رضایت، هدف عمده از بازدید این کارخانجات را آشنایی با فرآیندهای مدیریتی، اقتصادی و تولیدی در ارتباط با مواد اولیه و محصولات دارویی و همچنین مذاکره درباره همکاری با این مجموعه عنوان کرد.


مدیران این مجموعه هرگونه همکاری در زمینه فعالیت های علمی، پژوهشی و فن آورانه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم دارویی که منجر به تربیت دانش آموختگان موثر در صنعت داروسازی شود، استقبال کردند.


دبیر شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد هم با تشکر از واحد علوم دارویی برای تنظیم برنامه بازدید و مشارکت فعال واحد تهران مرکزی در هیئت اعزامی، اعلام کرد که گزارش فنی و تخصصی هیئت بازدید کننده در اولین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان به همراه پیشنهادات ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته